مدیرعامل خیرین سلامت استان فارس:

 مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان فارس از جمع‌آوری ۷۰میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی اکبر رامجردی پیش از ظهر امروز در مراسم خاک‌برداری و اجرای فوندانسیون بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور اظهار داشت: امروز عملیات خاک‌برداری بیش از 90  هزار متر مربع بیمارستان تخصصی سرطان جنوب در کنار بیمارستان پیوند اعضای بوعلی‌سینا آغاز می‌شود.

مدیر عامل مجمع خیرین استان فارس با ابراز خرسندی از ساخت این بیمارستان در شیراز عنوان کرد: بعد از ساخت این بیمارستان و بیمارستان بانوان در شیراز، کمبود تخت بیمارستانی در استان فارس برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب که با همکاری اداره کل اوقاف، علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تأمین سلامت انجام می‌شود تحول عظیمی در حوزه درمان به وجود آورده است.

مدیر عامل مجمع خیرین استان فارس تصریح کرد: تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این بیمارستان جمع‌آوری شده است که 40 میلیارد ریال آن از طریق وقف جمعی جمع‌آوری شده و مابقی تعهدات مالی است.

 

رامجردی با تاکید بر توجه به بیماران سرطانی گفت: ساخت این بیمارستان نه تنها برای رفع نیاز، بلکه نمادی برای جذب کمک‌های مردمی و وقف‌های جمعی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *