مدیر عامل صندوق مهر حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بیماران نیازمند فارس ماهانه ده میلیارد ریال حمایت مالی نیاز دارند.

بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان فارس ، مهندس سید محمد کشفی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیماران نیازمند افرادی هستند که تا پیش از بیماری زندگی عادی و بدون نیاز مالی داشته اند اما پس از بیماری بدلیل هزینه های درمان ، مشکلات مالی پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: اگر به این موضوع خوشبینانه نگاه کنیم ، در صورتیکه هر شهروند شیرازی ماهانه ده هزار ریال به این صندوق کمک کند ، هیچ بیمار نیازمندی در فارس نیازمند هزینه درمان نخواهد بود.

وی اضافه کرد: سال گذشته 11 هزار نفر به این مجمع برای دریافت کمک درمانی مراجعه کردند که به بیماران نیازمند ، ده میلیارد ریال کمک بلاعوض اهدا شده است.

کشفی بیان کرد: همچنین به 994 نفر برای کمک هزینه های درمانی ، 15 میلیارد ریال وام پرداخت شده است.

بگفته وی ، کارکنان و دست اندرکاران این صندوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و هیچگونه هزینه ای برای صندوق ندارند ؛ بهمین دلیل همه سرمایه آن در اختیار بیماران نیازمند قرار می گیرد.

وی گفت: واحد مددکاری این صندوق به بیمارانی که از روند پیگیری درمان خود اطلاعی ندارند مشاوره می دهد تا دچار سرگردانی نشوند.

مدیر عامل صندوق مهر حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: افراد نیکوکار برای اطلاع از نیازهای این صندوق می توانند با شماره تلفن 2301010 تماس حاصل نموده و یا به آدرس الکترونیکی http://mehrezahra.sums.ac.ir مراجعه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *