با حضور آقای سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت ، دو پروژه بهداشتی درمانی در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید .

بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات مجمع خیرین سلامت ، پایگاه اورژانس 115 بین جاده ای ثمن شاهی واقع در کیلومتر 10 جاده بیرجند قاین و همچنین مرکز بهداشتی درمانی دهلکوه ( مهرشهر ) با حضور مردم و مسئولین منطقه افتتاح شد .                                       
بنا بر همین گزارش روز شنبه مورخ 91/7/29 با حضور جمعی از اهالی و تنی چند از مسئولین محلی ، مرکز بهداشتی درمانی دهلکوه (مهرشهر ) طی مراسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
در این مراسم آقای سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت و مشاور وزیر بهداشت طی سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از خیرین گفت : شما خیرین با این اقدامات ، عمر خود را طولانی و دفتر آخرت خویش را مفتوح نگه داشته اید .
وی خاطر نشان ساخت : در زمینه بهداشت و سلامت مردم ، دولت اقدامات خوبی انجام داده است اگرچه کافی نیست و مانند همیشه خیرین به عنوان یک بال نظام در امر سلامت ، به خدمت رسانی در جامعه پرداخته اند .
نیری در ادامه تأکید کرد : مردم ایران سخاوتمند هستند و نشان داده اند که در شرایط دشوار ، با همکاری دولت به یاری نیازمندان خواهند شتافت .
وی با اشاره به اینکه خداوند به امور خیر برکت می دهد گفت : خیرین همیشه اظهار می کنند که وجوهی که برای امور خیر هزینه می کنیم پس از چندی از جایی که برایمان قابل پیش بینی نیست ، باز می گردد .
در ادامه طی یک مراسم جداگانه ، پایگاه اورژانس 115 بین جاده ای بنام ثمن شاهی در کیلومتر 10 جاده بیرجند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
در این مراسم نیز که تنی چند از مسئولین محلی و مردم حضور داشتند آقای سید رضا نیری طی سخنانی با تجلیل از مردم خوب گفت :
به همت و تلاش خیرین عزیز در کشور ، مجمع خیرین سلامت توانسته است بیش از 800 مرکز بهداشتی درمانی را با هزینه ای بالغ بر 1300 میلیارد تومان احداث ، بازسازی و تجهیز کند .

وی در خصوص برنامه های در دست اقدام گفت : برای زوج های جوان در خصوص ناباروری و سلامتی مردم و تأمین هزینه های بیماری احتمالی سرطان بیمه ای طراحی شده که مردم می توانند از آن بهره ببرند .

وی ادامه داد : اسلام به بیمه اهمیت داده است بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکلات و تأمین هزینه های بیماری های احتمالی ، بیمه حامی خوبی برای مردم محسوب می شود .
شایان گفتن است مرکز بهداشتی درمانی دهلکوه با زیر بنای 500 متر و با هزینه ای بالغ بر 242 میلیون تومان احداث شده است .
یادآوری می شود از مبلغ فوق 150 میلیون تومان توسط خیرین و مابقی هزینه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تأمین شده است .
پایگاه اورژانس 115 ثمن شاهی با زیربنای 100 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان توسط خانم ها فرزانه و مریم
مقدم پور از تهران تامین و احداث شده است .
هزینه تجهیز این پایگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تأمین شده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *