حسین عنایتی با بیان اینکه اداره پست به عنوان رابط بین مردم و مجمع خیرین سلامت بوده است تصریح کرد: ایده طرح مذکور توسط خودمان در اداره پست بیرجند طراحی شده است

 

 

 

بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت حسین عنایتی مدیر کل پست خراسان جنوبی شب گذشته در حاشیه مراسم پخت غلور، ویژه بیماران سرطانی استان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خاورستان اظهار داشت: طرح توزیع قلک جهت جمع آوری کمک برای بیماران سرطانی استان برای اولین بار، به صورت پایلوت در بیرجند انجام می گیرد.

 

وی با بیان اینکه اداره پست به عنوان رابط بین مردم و مجمع خیرین سلامت بوده است تصریح کرد: ایده طرح مذکور توسط خودمان در اداره پست بیرجند طراحی شده است.

 

مدیر کل پست خراسان جنوبی در رابطه با شیوه کار این قلک ها با بیان این که با طراحی سامانه ای امر توزیع قلک ها را انجام می دهیم یادآور شد: در ابتدای توزیع، مشخصات افراد متقاضی در سامانه ثبت می شود.

 

عنایتی در فرایند جمع آوری کمک های این قلک ها با اشاره به این مساله که فرآیند مذکور در سه مرحله انجام می پذیرد بیان کرد: مردم از سه طریق تماس با سامانه صوتی
(32388070) ، سامانه پیامکی (30007924006007)، وب سایت مجمع خیرین سلامت (
www.sk-salamat-sk.ir) می توانند تقاضای جمع آوری وجوه خود را به اداره پست اعلام کنند.

 

وی اضافه کرد: مامور پست به نشانی نامبردگان که در بانک اطلاعاتی سامانه ذخیره شده مراجعه کرده و وجوه داخل قلک ها داخل کیسه های مخصوصی گذاشته شده و به یکی از بانک های عامل ارجاع داده می شود و به محض واریز وجه مذکور به حساب مجمع، به فرد اهدا کننده روند کار پیامک می شوند.

 

مدیر کل پست استان عنوان کرد: نکته قابل توجه در این زمینه آنست که کد ملی مشترکین به عنوان کلمه عبور بوده که آنان می توانند در صورت تغییر نشانی، نشانی جدید خویش را به اداره پست ویرایش کرده و گردش مالی خود را نیز در سامانه مشاهده کنند.

 

عنایتی با اشاره به اینکه در مراسم غلورپزان بیماران سرطانی استان، تعداد 250 قلک آورده و توزیع شده است گفت: استقبال مردم فهیم و نوع دوست شهرستان بیرجند بسیار عالی بوده و نیازمند تقدیر است.

 

وی ادامه داد: قلک های مذکور از ابتدای دی ماه در تمام بادجه های مرکزی پست سر تا سر استان توزیع شده و همشهریان می توانند با تهیه این قلک ها در راستای کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج قدم خیر بردارند.

 

مدیر کل پست خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجهات زیادی به مقوله سلامت داشته اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که در حال حاضر، اولویت اصلی کشور مساله سلامت است.

 

عنایتی نقش امامان جمعه استان، روحانیت معزز وهمچنین سخنرانان و وعاظ استان را درامر اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم جهت کمک به بزرگترین مرکز درمانی شرق کشور،بسیار موثر دانسته و گفت: تقاضای بنده از مردم نیز این است که با جلوگیری از صرف هزینه های اضافی در زندگی، در زمینه کمک به مراکز درمانی و از جمله مرکز درمانی بیماران سرطانی استان کوشش نمایند.

 

 

 

  • از حاشیه های جالب این مراسم شکل زیبای قلک های اداره پست بود که با رنگ سبز، که به معنای سرسبزی و تداوم زندگی است توزیع می شد.
  • توضیح فرآیند جمع آوری وجوه و هدایای نقدی به صورت کامل( سه مرحله) بر روی قلک های توزیع شده به صورت خوانا و زیبا آورده شده بود.
  • شماره حسابهای مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی مبنی بر موسسه مالی و اعتباری میزان:64/31252100041،مهر گستر بانک کشاورزی:566666748، واریز کارت کشاورزی:6037701199500361 به صورت درشت و خوانا بر روی این قلک ها به نحوی درج شده بود که موجب جلب خواننده می شد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *