کمک 5 میلیارد تومانی جانباز نابینا برای ساخت رادیوتراپی و شیمی درمانی بیرجند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت : جانباز نابینای تهرانی مبلغ 5 میلیارد تومان برای ساخت مراکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیماران سرطانی درشهرستان بیرجند هزینه نموده است .
بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت ، سید محمود حسینی در مورد مشکلات بیماران سرطانی در استان خراسان جنوبی و کمبود این مراکز برای درمان بیماران در استان اظهار داشت : در استان خراسان جنوبی هیچ مکانی برای درمان بیماران سرطانی وجود ندارد .
وی افزود : وجود این مسئله خیرین را ترغیب به ساخت مرکزی برای رفع مشکلات این بیماران و احداث مراکز رادیوتراپی و شیمی درمانی برای بیماران سرطانی نمود .
مدیرعامل مجمع خیرین خراسان جنوبی در مورد هزینه های ساخت این مرکز با توجه به سازه خاص آن بیان کرد : ساخت این مرکز 9 الی 10 میلیارد تومان هزینه در بر دارد و هزینه های اتمام این مرکز با توجه به در نظر گرفتن سازه ای خاص بسیار بالاست .
حسینی در مورد پیشرفت کار گفت : تا به حال با توجه به کمکهای خیرین حدود 60 درصد پیشرفت کاری در پروژه مشاهده می شود .
وی در مورد تجهیز این مرکز نیز گفت : مبلغ دیگری نیز بابت تجهیز این مرکز مورد نیاز است .
حسینی درخصوص کمک مردم خراسان جنوبی در ساخت این مرکز افزود : حدود 800 فرهنگی به شکل کسر از حقوق به ساخت این مرکز کمک می کنند و کارمندان سایر ادارات و مردم نیز در این زمینه کمکهایی را انجام داده اند .
مدیرعاملمجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی با تقدیر از تقدیر از مجمع خیرین سلامت کشور برای معرفی جانباز خیر تهرانی افزود : خیر جانبازی که از ناحیه 2 چشم نابیناست و در دوران دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل شده مبلغی حدود 5 میلیارد تومان رای ساخت این مرکز کمک کرده است .
حسینی گفت : ایشان در تهران استاد دانشگاه است و حاضر به معرفی خود نیست اما با هماهنگی که با وی شده قرار است که مرکز پس از آماده شدن به نام اخوی شهید ایشان نامگذاری شود .
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی تصریح کرد : در نهبندان هم مرکزی بهداشتی و درمانی را احداث کرده ایم که به اتمام رسیده و به بهره برداری می رسد به تازگی کلنگ احداث مرکز بهداشتی و درمانی روستایی را با کمک خیری به زمین زده ایم .
حسینی بیان کرد : در مورد دیگری نیز خیری که قبلاً مرکزی را با نام مقدس حضرت فاطمه (س) نامگذاری کرده مجتمع بهداشتی و درمانی دیگری را با زیربنای 1100 متری و هزینه 600 میلیون تومانی احداث کرده که آماده افتتاح می باشد .
وی با توجه به کمبود امکانات در بخش اورژانس جاده ای اظهار نمود : شدیداً نیازمند کمک خیرین در این زمینه هستیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *