حسن آقاخانی پروین ، فعالیت های مجمع خیرین سلامت شهرستان شبستر را در هفته سلامت اعلام کرد :

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شبستر طی مصاحبه ای ، گزارش فعالیت های این مجمع را در هفته سلامت سال جاری اعلام کرد .

بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شبستر وی گفت : این مجمع با حضور در کلیه برنامه ها و مشارکت جدی در برگزاری آن اقداماتی انجام داده است .

وی اضافه کرد : با هماهنگی به عمل آمده ، رئیس مرکز بهداشت شبستر در نماز جمعه این هفته شرکت نموده و در خصوص مطالب بهداشتی و فعالیت های خیرین سلامت ، توضیح داد .

آقای آقاخانی گفت : همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی و فراهم آوردن امکانات رایگان جهت استفاده عموم مردم در برنامه های پزشکی از دیگر فعالیت های فوق برنامه این دفتر در این هفته بوده است .

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شبستر خاطرنشان ساخت : با تشکیل یک کاروان یکصدنفری متشکل از اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره و خیرین از جمله امام جمعه محبوب شهر ، فرماندار ، شهردار و دیگر مسئولین دلسوز به دیدار حضرت آیت الله شبستری ، امام جمعه تبریز حاضر شده و گزارش فعالیت های خویش را ارائه دادیم .

وی بیان داشت : نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تقدیر از همه خیرین ، از خدمات مجمع خیرین سلامت در شبستر با ابراز رضایت کامل ، تشکر کرد .

وی بیان داشت در این دیدار ، آیت الله شبستری با تأکید بر کار خیر و فضیلت این امور گفت : به حمد الله مجمع خیرین سلامت شبستر فعالیت خوبی دارد .

وی در خصوص رسیدگی به زلزله زدگان هریس در سال 91 گفت : با هماهنگی به عمل آمده ، مقدمات ساخت یک خانه بهداشت در روستای نهند فراهم آمده است .

وی همچنین از همکاری و مشارکت خوب خیرین بویژه مسئولان شهر به ویژه امام جمعه ، فرماندار شهرستان شبستر و آقای دکتر حسن امین لو تقدیر و تشکر به عمل آورد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *