بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان شبستر ، برای اولین بار عمل جراحی لاپاراسکوپی در بهمن ماه 1391 ، با موفقیت انجام شد.

بر اساس همین گزارش آقای حسن آقاخانی پروین ، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شبستر در گفتگویی کوتاه اظهار داشت : این عمل به جهت جراحی کیسه صفرای یکی از بیماران این شهرستان و با استفاده از لیزر در بیمارستان 96 تختخوابی شبستر انجام گرفت که نتیجه آن نیز کاملا رضایت بخش است.

وی خاطر نشان ساخت : امکانات و تجهیزات این عمل به همت خیرین عزیز تهیه و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد : این عمل توسط پزشک متعهد ، آقای دکتر طاها عنبرا و همکاری تیم پزشکی و خیرین سلامت انجام و امید داریم در آینده نزدیک با همت دلسوزان و متخصصان امر ، عمل های جراحی در رشته های عمومی مثل جراحی تیروئید و پاراتیروئید و تمام عمل های جراحی دستگاه گوارش ، اطفال ، پوست و غیره در این شهرستان انجام پذیرد.

وی افزود : ان شاءالله عمل آدنوم پاراتیروئید که در کمتر شهرهایی از کشور انجام می شود ، بزودی در این شهرستان ، امکان پذیر خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان شبستر تاکید کرد : این مجمع با همت مردم و خیرین عزیز ، همت خود را در رفع مشکلات درمانی و بهداشتی مردم معطوف و برای رفاه حال بیماران قصد دارد کلیه امکانات پزشکی را برای همشهریان خود فراهم آورد.

وی با تقدیر و تشکر از همه خیرین که تاکنون این مجمع را یاری کردند از مردم خواست برای بهره مندی بیماران از این امکانات ، با مجمع خیرین سلامت همکاری نمایند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *