بیست و دومین جلسه هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس در تاریخ پنجشنبه 14اردیبهشت ماه 1391 در محل دفتر ریاست هیات امنای مجمع(حوزه علمیه رضویه ) تشکیل شد.
در این جلسه آیت الله سید علی اصغر دستغیب ریاست محترم هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس ضمن تقدیر وتشکر از همکاری همیشگی خیرین گفت : تلاش و فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس در ده سال اخیر برگ زرینی است که باعث توسعه امور بهداشت و درمان و گسترش سطح سلامت در جامعه شده است .

دکتر ایمانیه نایب رییس هیات امنای مجمع خیرین و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعالیت چشمگیر خیرین گفت : همراهی خیرین با دانشگاه علوم پزشکی بسیار گسترده و چشمگیر بوده است و دانشگاه برای همراهی با خیرین در طرحهای مشارکتی علاوه بر منابع مربوطه ، برای همراهی با خیرین از سایر منابع دانشگاه نیز استفاده نموده است.
دکتر تابنده رییس محترم هیات مدیره مجمع خیرین نیز در این جلسه گفت : مبنای کار در مجمع باید براساس تقویت فعالیت خیرین و پاسداری ازاقدامات آنان باشد . ایشان بر حفظ استقلال مجمع و تامین هزینه های جاری آن تاکید نمود.
دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سال نود مجمع خیرین گفت :میزان کمک های اهدایی خیرین فارس در یک سال گذشته 20میلیارد و 600میلیون تومان بوده است .
وی از جمله اقدامات مهم مجمع در سال 90را  افزایش برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی و تشکیل کمیته فنی و حقوقی برشمرد و گزارشی از اقدامات و برنامه ریزیها جهت برگزاری دهمین سالگرد تاسیس مجمع  و تقدیر از خیرین یک ده گذشته ارئه نمود.
در این جلسه سایر اعضای مجمع به بیان نقطه نظرات در خصوص دستور کار جلسه پرداختند و در نهایت لیست  کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات هیات امنا جهت معرفی به مجمع عمومی ، بررسی و تایید گردید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *