اهدای تجهیزات بیمارستانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه
خیرین نیک اندیش بجای هزینه سالگرد وفات پدر خانواده اقدام به تجهیزات بیمارستانی به ارزش ریالی یک میلیاردو دویست میلیون ریال به بیمارستان حشمتیه کردند.
طی مراسمی با حضور مدیر محترم دانشگاه و مسئولین بیمارستان و خانواده محترم مرحوم آذربون یک عدد دستگاه نوار قلب و دو عدد دستگاه نبولایزر دارویی تحویل بیمارستان گردید.
دکتر الداغی ریاست بیمارستان حشمتیه امروز با اقدام خیرخواهانه خانواده مرحوم آذربون شاهد اهدای یک دستگاه نوار قلب و دو دستگاه نبولایزر دارویی به بیمارستان هستیم که ضمن قدردانی از این حرکت خداپسندانه امیدواریم شاهد تداوم این کار پر خیر و برکت در حوزه سلامت توسط خیرین باشیم.
وی افزود: این خانواده خیر جهت شادی روح مرحوم آذربون اقدام به اهدای هزینه سالگرد وفات آن مرحوم و تهیه تجهیزات بیمارستانی به ارزش یک ملیاردو دویست میلیون ریال کردند که تاثیر زیادی در ارتقاع سطح سلامت و ارائه خدمات درمانی با کیفیت به همشهریان عزیز خواهد داشت.
دکتر راستی مدیر محترم درمان دانشگاه با تاکید بر لزوم حمایت روز افزون خیرین از حوزه سلامت شهرستان در راستای ارتقاع سطح سلامت جامعه ،از این اقدام خدا پسندانه خانواده مرحوم آذربون تقدیر نمودند .
انفاق کردن یکی از سنت های فرهنگی ، مذهبی و ملی ما ایرانیان می باشد که انجام امور خیریه سلامت بی شک با تاثیری که در سلامت جامعه ایجاد می کند ،آثار و ثواب فراوانی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *