معاون مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دستگاه های فرسوده دیالیز بیمارستان اهر را از طریق مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌ شرقی نوسازی می‌کنیم.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی آجودان‌زاده در دیدار با فرماندار اهر با اشاره به این‌که دفتر مشارکت‌های مردمی با بازدید میدانی کمبودها و نواقصات بهداشتی و درمانی بیمارستان‌ها را بررسی می‌کند، اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های دفتر مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز احصاء کمبودها و نواقصات بهداشتی و درمانی بیمارستان‌های شهرستان‌هاست که با حضور میدانی و همکاری مؤسسات خیریه بیمارستان‌ها ارزیابی می‌شود.

وی افزود: از زمانی که مؤسسات خیریه بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها تشکیل شده، ارتباط مجامع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی تبریز قوی‌تر و منسجم‌تر شده است، به‌طوری‌که خیرین بزرگوار در تأمین تجهیزات درمانی گام‌های ارزشمندی در جهت توسعه زیرساخت‌های درمانی آذربایجان‌شرقی برداشته‌اند.

معاون مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به وضعیت بخش دیالیز بیمارستان باقرالعلوم گفت: از مجموع ۲۱ دستگاه دیالیز بیمارستان باقرالعلوم اهر، ۶ دستگاه دیالیز این بیمارستان به‌طور کامل فرسوده و از رده خارج شده است از این‌رو برای جایگزینی دستگاه‌های فرسوده دیالیز بیمارستان باقرالعلوم اهر از طریق مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی تأمین می‌کنیم.

آجودان‌زاده در پاسخ به مطالبه‌ی مشارکت مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی در ساخت بیمارستان جدید اهر گفت: موضوع ساخت بیمارستان جدید شهرستان اهر را در مجمع خیرین سلامت استان مطرح می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم داوطلب کار خیر شوید