کمک ۱۵۴ میلیاردی خیّران برای توسعه مراکز بهداشتی مازندران

 
 
 
 
 
 
 مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران گفت: خیّران حوزه سلامت مازندران، ۱۵۴ میلیارد تومان برای توسعه بخش زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان کمک کرده اند.

 

 
 
 
 تیمور طهماسب‌پور در آیین راه اندازی نخستین مجمع خیّران حوزه سلامت بخش امام‌زاده عبدالله (ع) شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: این کمک‌ها برای ساخت درمانگاه، خانه بهداشت به 
 
 
روستایی، خرید تجهیزات پزشکی و مراکز جامع سلامت هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره برداری ۱۰ طرح مهم عمرانی حوزه بهداشت وسلامت، پارسال توسط خی،ران حوزه سلامت مازندران افزود: هم اکنون با همت این خیّران، ۳۰ طرح شامل ساخت خانه‌های بهداشت روستایی، مراکز جامع سلامت و بهسازی مراکز بهداشتی ودرمانی درحال اجرا بوده و تا پایان امسال تعدادی از آن ها بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران از استقبال و علاقه چشمگیر مردم برای کمک به حوزه سلامت، بعد از شیوع بیماری کرونا خبر داد و  گفت: به همین دلیل حجم کمک‌های مردمی به حوزه بهداشت و درمان و سلامت، جامعه افزایش قابل توجهی داشته است.

طهماسب پور با بیان اینکه تا کنون در همه شهر‌های مازندران “مجمع خیّران سلامت” راه اندازی شده است افزود: به همین دلیل و با توجه به علاقمندی و استقبال، نخستین مجمع خیران سلامت در بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل به عنوان پایلوت در سطح بخش‌ها راه اندازی شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *