ضرورت ارتقاء مرکز خدمات جامع سلامت به درمانگاه شبانه‌ر‌وزی هچیرود

مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت چالوس تأکید کرد: کاش این مرکز را به عنوان درمانگاه شبانه‌ر‌وزی درجه یک ارتقاء دهیم زیرا با توجه به اینکه مردم این منطقه بار ترافیک و مسافران را تحمل می‌کنند اما حق آنها بیشتر از این است.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید بهرام موسوی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت چالوس در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت هچیرود اظهار داشت: از روزی که مجمع خیرین شکل گرفت با همکاری شبکه بهداشت سعی کردیم پروژه های این حوزه را تکمیل و به ثمر برسانیم.

وی با قدردانی از حسن اعتماد شبکه بهداشت شهرستان چالوس و دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به مجمع خیرین چالوس، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم قطره‌ای از دریای محبت مردم شهر هچیرود را استارت بزنیم.

مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت چالوس گفت: دوستان ما در مجمع خیرین برای دنیا و آخرتشان سرمایه‌گذاری کردند و ظرف مدت 9 ماه با تلاش شبانه‌روزی پروژه مرکز خدمات جامع سلامت هچیرود امروز به ثمر رسید و از آن بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه بدو ورود به هچیرود متوجه شدیم زمین این مرکز راه دسترسی ندارد، افزود: قدردان همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر هچیرود که در تملک زمین جلو ورود پیدا کردند و نیز مجمع خیرین هچیرود که قوت قلب بودند، هستیم.

موسوی ابراز داشت: کاش این مرکز را به عنوان درمانگاه شبانه‌ر‌وزی درجه یک ارتقاء دهیم زیرا با توجه به اینکه مردم این منطقه بار ترافیک و مسافران را تحمل می‌کنند اما حق آنها بیشتر از این است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *