پیگیری راه‌اندازی «دهکده سلامت» تویسرکان به همت خیرین

 

 

 

 

 

 

 

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه صفر تا صد راه‌اندازی دهکده سلامت از سوی خیران شهرستان پیگیری می‌شود، گفت: خیر نیکوکار کریم فضلی هزینه ساخت ۳۰ خانه ویژه محرومان را پرداخت کرده است و علاوه

 

بر آن برای ۹۰ خانه دیگر هم اعلام آمادگی کرده و قصد ساختن هزار واحد دیگر نیز دارد.

 

به گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، فرماندار تویسرکان، هشتم اسفندماه در کارگروه بانوان فرمانداری شهرستان بر حضور خانواده و بانوان متفکر، خلاق و بانشاط برای ایجاد یک جامعه بالنده، خلاق و با نشاط که همه کشور از آن سود ببرند و بهره‌مند شوند تأکید کرد و گفت: بانوان محور کانون خانواده‌اند، بانوانی که در مقام مادر و یا سرپرست خانواده هستند.

وی با بیان اینکه بانوان می‌توانند موجب افسردگی یا نشاط خانواده باشند و فرزندان را جذب کانون خانواده کرده یا به سمت اعتیاد و افسردگی سوق دهند، گفت: گفت‌وگو بین مادران با فرزندان، کم صورت می‌گیرد، تبادل عاطفی کم است و بیشتر انتقادات مطرح می‌شود که این موضوع موجب سردی رابطه‌ها می‌شود.

افشاری خطاب به بانوان ادامه داد: اکنون نیاز داریم در خانواده و همچنین جامعه خوبی‌های همدیگر را ببینیم و عیب‌ها را با ظرافت بیان کنیم، فرزندان را زیر فشار امر و نهی نباید بمباران کنیم، امروز دنیا از شیوه‌های تربیتی پیامبر در برخورد با حضرت زهرا(س) ‌و امام حسن و امام حسین(ع) استفاده می‌برد.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه در شهرستان نیاز به همدلی زیادی داریم، بر افزایش تحرک جسمانی برای جلوگیری از افسردگی و بیماری بانوان تأکید کرد.

افشاری با اشاره به روند شیوع کرونا نیز گفت: سیاست دولت بر تعطیلی نیست اگر میزان واکسیناسیون در سه دز در شهرستان بالای ۹۰ درصد شود تعداد فوتی‌ها زیر ۲۰۰ نفر می‌رسد.

وی افزود: ستاد نوروزی هم تشکیل شده و آماده برای حضور گردشگر و چرخش مالی در شهرستان هستیم همچنین بازارچه موقت و فصلی صنایع‌دستی در سطح شهرستان برپا خواهد شد و در صورت استقبال بازارچه دائمی نیز ایجاد می‌شود.

افشاری خیران تویسرکان را در کشور بی‌نظیر یا کم‌نظیر دانست و افزود: دهکده سلامت مجوزها گرفته شده صفر تا صد توسط خیر پیگیری می‌شود، همچنین حاج کریم فضلی هزینه ساخت ۳۰ خانه محرومین را پرداخته و برای ۹۰ خانه دیگر هم اعلام آمادگی کرده و قصد ساختن هزار واحد دیگر نیز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *