مساعدت مالی به 310 بیمار سخت‌درمان همدان

 

مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت یک‌میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۷۸۰ هزار ریالی به 310 بیمار سخت‌درمان همدان خبر داد.

 

 

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دی ماه اظهار کرد: در این مدت ۵۵ بیمار جدید به واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان  مراجعه کردند که به ۱۴ نفر مساعدت شد و ۴۱ نفر نیز مشاوره گرفتند.

وی با اشاره به ۲۷۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به این بیماران تصریح کرد: در طرح سخاوت نیز ۲۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال به ۸۳ بیمار مساعدت شده است.

مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در «طرح مهربانی» بین ۳۲  خانوار سبد غذایی به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توزیع شد خاطرنشان کرد: ۱۵۵ کیلوگرم گوشت و مرغ به ارزش ۲۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین ۱۳۰ خانوار توزیع شد.

وی از مساعدت ۶ میلیون ریالی خیرین در طرح “محیا” سخن به میان آورد و افزود: به ۱۰ نفر از بیماران سخت‌درمان به مبلغ ۴۴۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

شاکری‌صفت با اشاره به تخفیف اخذ شده از مراکز درمانی برای ۱۶ بیمار سخت‌درمان به مبلغ ۳۵۲ میلیون ریال عنوان کرد: در مجموع به ۳۱۰ بیمار سخت‌درمان به مبلغ یک‌میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال مساعدت شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *