مساعدت ۵ میلیارد ریالی به ۲۶۳ بیمار سخت‌درمان همدان

 

 

مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۵ میلیارد ریالی به ۲۶۳ بیمار سخت‌درمان همدان خبر داد.

حمید شاکری‌صفت؛مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ماه گذشته در همدان اظهار کرد: در این مدت ۵۰ بیمار جدید به واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان  مراجعه کردند که به ۱۵ نفر مساعدت شده و ۳۵ نفر نیز مشاوره گرفتند.

وی با اشاره به ۸۰۵ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به این بیماران گفت: در طرح سخاوت نیز ۲۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ۸۷ بیمار مساعدت شده است.

مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در طرح مهربانی بین ۱۸۰ خانوار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال توزیع شد خاطرنشان کرد: ۳۶ کیلوگرام گوشت و مرغ به ارزش ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بین ۴۰ خانوار توزیع شد.

وی از مساعدت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی خیرین در طرح “محیا” سخن گفت و افزود: به ۱۷ نفر از بیماران سخت درمان به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

شاکری با اشاره به تخفیف اخذ شده از مراکز درمانی برای ۱۹ بیمار سخت درمان به مبلغ ۲۲۸ میلیون ریال عنوان کرد: در مجموع به ۲۶۳ بیمار سخت درمان به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال مساعدت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *