هاجر چنارانی در بازدید از غرفه خانه ملت
 
 
 
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست خیرین سلامت شهرستان زبرخان ، از خیرین نوع دوستِ حوزه سلامت جهت پیشبُرد پروژه های بهداشتی، درمانی دعوت بعمل آورد.
 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه  و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست خیرین سلامت شهرستان زبرخان حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در جمع خیرین سلامت شهرستان زبرخان ضمن تبریک روز پرستار به جامعه پرستاری که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند گفت: امروز در این محل گرد هم آمدیم تا به سلامت جامعه کمک کنیم و دست یکایک خیرین حوزه سلامت را به گرمی می فشاریم.

وی بیان کرد: بسته های حمایتی تنها مُسکن موقت برای نیازمندان است و آنها نیاز دارند تا بُنیادی حمایت شوند و بتوانند روی پای خود بایستند.

چنارانی، خانواده را رُکن اساسی تحول جامعه دانست و افزود: اگر در خانواده تربیت فرزندان به درستی صورت گیرد جامعه نیز متحول خواهد شد که یکی از نتایج آن تحویل خیرینی است که امروز در جمع ما حضور دارند.

گفتنی است؛ تقدیر و دعوت از خیرین نوع دوستِ حوزه سلامت جهت پیشبُرد پروژه های بهداشتی، درمانی پایان بخش سخنان نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در این مراسم بود و در پایان این مراسم از خیرین سلامت شهرستان زبرخان و همچین پرستاران نمونه تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است؛ مجمع خیرین سلامت زبرخان از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده و تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال  به حوزه سلامت کمک کرده است./

پایان پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *