حسینعلی شهریاری
 
 
 
 
.
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر باب الحوائج از سیزدهم جمادی‌الثانی به عنوان روزی حزن‌انگیز یاد کرد
 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر باب الحوائج را تسلیت عرض نموده و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی می‌داریم.

 مقام معظم رهبری: «انسان واقعا در مقابل این همه عظمت (‌مادران و همسران شهدا‌) احساس خشوع می‌کند. اینها واقعیت‌های زنانه‌ی جامعه‌ ماست که بسیار افتخار آمیز و مهم است.»

سیزدهم جمادی‌الثانی، یاد آور روزی حزن‌انگیز است که در آن مادری فداکار و بانوی کریمه، فاطمی سرشت وشجاع از این جهان کوچ کرد و در جوار رحمت حضرت حق آرمید. أم البنین، همسری مهربان و با وفا و مادری صبور و با استقامت (همسر شهید ومادر شهید) که رسالت خویش را به خوبی به پایان رسانید و فرزندانی تربیت کرد که فدایی ولایت و امامت بودند.

 این روز به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده که مادران و همسران بزرگوار شهید ما با تاسی از حضرت عشق در خط ولایت ایستادند و مظلومانه شهید شدند.

ما نیز همواره در برابر مادران و همسران شهداء سر تعظیم فرود آورده و هرگز راه شهیدان فراموش نخواهیم برد، چرا که می‌دانیم امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهداء و صبر و استواری مادران و همسران آنان است که همسران و فرزندان خود را به میدان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس‌، انرژی هسته‌ای‌، مدافعان حرم‌، مدافعان سلامت اعزام نمودند  شهدایی چون سردار شهید قاسم سلیمانی چهره مقاوت وایثار که با شهادتش حادثه‌ای تاریخی در جهان اسلام آفرید تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش را نصیب ملت ایران نمایند. امیدوارم تمامی مادران و همسران شهدا همواره در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) پیروز و سربلند و سلامت باشند چرا که وجود این بزرگواران موجب افتخار و عزت انقلاب اسلامی است و الگوهای والای زنان با ایمان و مظهر صبر و استقامت می‌باشند.

دکتر حسینعلی شهریاری

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور./

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *