کردستان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان از تهیه ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه، 500 پرس غذای گرم و 100بسته حمایتی مواد غذایی، بهداشتی و توزیع آن بین اقشار آسیب پذیر خبر داد.

مهدی علی مسیمر امروز(15آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کردستان طی پویشی (کمپین) با مشارکت سمن ها و تعدادی از انجمن های خیریه و مردمی استان، 30 هزار ماسک سه لایه، 500 پرس غذای گرم و 100 بسته کمک های معیشتی غذایی و بهداشتی تهیه و میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع کردند.
وی افزود: بسته های مذکور حاوی مواد غذایی، مایع دستشویی و مایع ضد عفونی دست است که در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین به مناسبت مولود پیامبر رحمت (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) توزیع شد.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و هماهنگی مدیر عامل مؤسسه نوای باران، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کردستان، مؤسسه گمنامان مهر، انجمن فرهنگی هنری ژیهات، مسئول طراحی و تبلیغات و دیگر افرادی که با ایشان در انجام این اقدام نیکوکارانه و حمایتی مشارکت نمودند، گفت: از سایر مؤسسات و خیرینی که در تأمین مالی این برنامه عنایت فرمودند تقدیر و تشکر نموده و امید است که این فتح باب در هفته وحدت و برای خدمت به اقشار کم توان و آسیب پذیر استان تداوم یابد.
علی مسیمر در ادامه عنوان کرد: در بخش مساعدت به کاهش و مقابله با کرونا، سه پروژه ایجاد بخش ICU در راستای ارتقای سطح مراقبت های تنفسی شهروندان در شهرستان های دیواندره، مریوان و بیجار مورد قبول و تأمین مالی خیرین به ارزش چهار و نیم میلیارد تومان قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی بیان کرد: خیرین نوع دوست کردستانی مقداری تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۲ میلیارد تومان به بیمارستان امام حسین بیجار (ع) اهدا کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *