راه نیک‌اندیشان بزرگ دیار فارس  ادامه دارد

 

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس به تبیین تلاش‌های این مجمع در طول ۱۸ سال فعالیت پرداخت و مشارکت خیرین در پیشبرد اهداف سلامت را در تداوم راه خیرین بزرگ دیار فارس همچون مرحوم نمازی، خلیلی، پوستچی و نادر کاظمی دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر رامجردی ضمن گرامیداشت شهدای جمهوری اسلامی و گرامیداشت هفته دولت با اشاره به ۱۸ سال فعالیت رسمی این مجمع در استان فارس گفت: تاکنون ۳ هزار خیر و تلاشگر با مجمع خیرین سلامت فارس همکاری داشته‌اند که به‌ صورت سالانه از تلاش‌های آنان تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: احداث و مشارکت در ساخت ۱۸ بیمارستان در استان فارس با ظرفیت بیش از دو هزار و ۵۰۰ تخت از جمله بیمارستان‌های قلب کوثر، آنکولوژی امیر، مادر و کودک غدیر، سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع)، پیوند اعضای ابوعلی سینا، سرطان جنوب، رسول اعظم (ص) و مرکز جراحی قلب و عروق آباده، احداث حدود ۵۰ پایگاه اورژانس شهری و بین جاده‌ای، احداث بیش از ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار در مراکز بیمارستانی احداث بیش از ۱۲۰ مرکز بهداشتی درمانی و درمانگاهی، پایگاه بهداشت و خانه بهداشت از جمله تلاش‌های چشمگیر خیرین در حوزه سلامت در این ۱۸ سال بوده است.

او تأسیس صندوق حمایت از بیماران و تأسیس صندوق حمایت از دانشجویان را از جمله دامنه‌های توسعه فعالیت خیرین با ایده‌های نوین عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، ایجاد تشکیلات شهرستانی خیرین تأمین سلامت فارس در ۳۳ شهرستان استان و در راستای ساماندهی و تقویت اقدامات خیرین سلامت، راه‌اندازی سامانه نیازسنجی و شناسایی نیاز عرصه سلامت در استان و معرفی به خیرین، ایجاد کمیته‌های فنی مهندسی، حقوقی و فرهنگی برای حمایت‌های تخصصی از اقدامات و نیات خیرین، ایجاد هماهنگی بین بخشی واداری برای رفع موانع و تسهیل در اقدامات خیریه از جمله فعالیت‌هایی بوده است که در نظام‌مند کردن اقدامات خیریه حوزه سلامت مؤثر بوده است.

رامجردی با اشاره به رسالت این مجمع در تکریم خیرین گفت: تاکنون حدود سه هزار خیر و تلاشگر با مجمع خیرین سلامت فارس همکاری داشته‌اند که به‌صورت سالانه از تلاش‌های آنان تقدیر می‌شود و در همین راستا، بیش از ۳۵۰ برنامه هفتگی در صداوسیمای استان به معرفی این خیرین و اقدامات آنان اختصاص‌یافته است.

او با بیان اقدامات این مجمع در ثبت و پاسداشت نیات خیرین در قالب تفاهم‌نامه اظهار کرد: خیرین تاکنون دو هزار و ۴۱۳ تفاهم‌نامه در مجمع خیرین تأمین سلامت فارس به ثبت رسانده‌اند که ۶۹۶ تفاهم‌نامه مربوط به پروژه‌های عمرانی، ۳۹۷ تفاهم‌نامه مربوط به اهدای ملک، ۹۰۸ تفاهم‌نامه مربوط به اهدای تجهیزات پزشکی، ۳۵۳ تفاهم‌نامه در خصوص اقدامات حمایتی و پشتوانه‌سازی عرصه سلامت و ۵۹ تفاهم‌نامه مربوط به اهدای خودرو در حوزه سلامت بوده است.

خیرین و مردم نیک‌اندیش برای مشاوره و اجرای نیات خیر خود می‌توانند با مجمع خیرین تأمین سلامت، شماره تلفن ۳۲۳۵۹۴۰۰ و ۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ س

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *