آذر همایون گفت: دومین مرحله بسته های حمایتی بین بیماران ملایری توسط مجمع خیرین سلامت ملایر در عید فطر توزیع می شود.

« عباس آذرهمایون» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: با مجمع خیرین سلامت ملایر در راستای کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی در ماه مبارک رمضان توزیع بسته های سبد حمایتی را در قالب طرح سبد مهربانی انجام داده است.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از توزیع ۱۳۰ سبد کالای حمایتی با اعتبار بیش از ۴۳ میلیون تومان در نیمه ماه مبارک رمضان در بین بیماران سرطانی ملایر خبر داد و افزود: ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بوده است.
وی گفت: همچنین یک هزار عدد ماسک و یک هزار دست دستکش لاتکس نیز بین بیماران نیازمند توزیع شد.
وی با بیان اینکه همه این کمک ها توسط خیرین جمع آوری شده از اجرای مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی بین بیماران سرطانی ملایر در عید فطر خبر داد و گفت: در این راستا ۳۵ بسته حمایتی توزیع می شود.
وی ارزش هرکدام از بسته ها را ۳۰۰ هزار تومان برشمرد و گفت : این بسته ها نیز شامل اقلام اساسی برنج مرغ، گوشت، رب قند ، و.. است و جمعا برای این بسته ها ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه کمک های خیرین به حوزه سلامت در راستای حمایت از بیماران همچنان ادامه دارد افزود:همچنین توسط خیرین بعد از ذبح گوسفند گوشت گرم بین بیماران توزیع شد.
آذر همایون همچنین از آمادگی جمع آوری زکات فطریه توسط مجمع خیرین سلامت ملایر برای بیماران خبر داد و گفت: در این زمینه نیز مردم و نیکوکاران می توانند زکات فطریه خود را برای بیماران نیازمندان به شماره حساب ۱۰۹۲۶۰۱۱۶۰۰۰ ۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۴۷۲ مجمع خیرین سلامت ملایر داشته باشند و روی فیش واریزی نیز اهدایی زکات فطریه را قید کنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *