کاشان- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان از تعامل و مشارکت بیش از ۶۰۰ خیر کاشانی و آران و بیدگلی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حسین نیکزاد روز شنبه به کمک های نقدی و غیرنقدی خیران منطقه اشاره کرد و گفت: خرید تجهیزات مرتبط با کرونا شامل دستگاه های مانیتور، ونتیلاتور، پالس اکسی متر، تخت بیمارستانی و آی سی یو، الکتروشوک و لوازم حفاظتی مانند گان، عینک، ماسک، شیلد و مواد ضدعفونی کننده همچون ژل از جمله این کمک ها بود.
وی با اشاره به همکاری این افراد نیکوکار از ابتدای اسفند سال گذشته افزود: همکاری در ایجاد نقاهتگاه، تهیه بسته های غذایی، تجهیز آزمایشگاه کرونا، برپایی کارگاه های تولید مواد بهداشتی و شوینده، راه اندازی طرح محسنین سلامت از دیگر اقدام های این خیران گرامی بود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان تشریح کرد: طرح محسنین سلامت برای بیماران بهبود یافته از کووید ۱۹ و خانواده هایی که عزیزان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند، راه اندازی شد و با اهدای بسته های غذایی و بهداشتی مورد حمایت قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی هر یک به ارزش سه میلیون و ۱۳۰ هزار ریال بین خانواده ها توزیع شده است و هم اکنون در ماه مبارک رمضان نیز خیران در زمینه تهیه بسته های معیشتی فعال هستند.
نیکزاد با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت، ارگان ها و سازمان ها، نیروهای نظامی، انتظامی و هیات های مذهبی، سازمان های خیریه مردم نهاد دیگر به ویژه خیران نیک اندیش تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل طرح های بهداشتی و بیمارستانی در دست ساخت و تامین تجهیزات پزشکی نیازمند تداوم یاری سبز خیرین هستیم.
وی همچنین با بیان این که زنجیره شیوع ویروس کرونا هنوز شکسته نشده است، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *