کاهش میزان ابتلا به کرونا در همدان/ مردم همچنان رعایت کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز دکتر صبا و همکاران وی در مجمع خیرین سلامت استان همدان را سربازان به‌نام سیستم بهداشت و درمان خطاب کرد و حضور آنان در مرکز بهداشت استان را مایه مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد که با بعد از شکست کرونا با حضور در دستگاه‌های اجرایی مختلف از اقدامات آنان در دوران کرونا قدردانی کند چراکه در این مدت بالاترین درجه همدلی توسط آنان به ثبت رسید.

منوچهر کرمی با تشکر از اقدامات جهادی و متواضعانه داوطلبان مردمی و نیروهای بسیج و سپاه برای دورنگاه داشتن مردم از بیماری کرونا، شرایط پیش آمده را فرصتی مناسب برای ارتقای تاب‌آوری سیستم خواند.

وی با یادآوری فداکاری کادر بهداشت و درمان در تمام رده‌ها خاطر‌نشان کرد که در حوزه فناوری اقدامات خوبی ازجمله تولید ماسک، تامین دارو و ملزومات تشخیصی آزمایشگاهی صورت گرفت همچنین در بخش اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه و مستندسازی تجربیات خیلی خوبی کسب شد.

در پایان این دیدار که با ملاحظات مربوط به رعایت فضای مجازی انجام شد؛ یادنامه تهیه شده از طرف مجمع خیرین سلامت استان به دکتر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان همدان اهدا شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *