مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی از کمک ۴ میلیارد تومانی خیرین برای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

محسن ابدال در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت استان مرکزی از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار کرد: خوشبختانه در طی فعالیت این مجمع با همت خیرین فعالیت های خوبی در حوزه سلامت از جمله ساخت مراکز بهداشتی شهری و روستایی، خانه های بهداشت و تجهیزات پزشکی انجام شده است.
وی بیان کرد: در بحث سلامت که شامل ابعاد مختلف جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی می شود، گستردگی فعالیت ها زیاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بحث آسیب های اجتماعی با آموزش، تحقیقات و ساخت وسازهای بهداشتی می توان به ارتقاء سلامت جامعه کمک کرد.
ابدال ادامه داد: فاز دوم بیمارستان فوق تخصصی آیت الله خوانساری که برای درمان بیماران سخت درمان بوده، با ظرفیت ۱۲۰ تخت سال گذشته افتتاح شد و در حال حاضر مرکز درمان بیماران کرونایی است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عمل به وظیفه اجتماعی خیرین در این زمینه ورود کردند و برای تهیه اقلام بهداشتی، پیشگیری و سایر فعالیت ها در این زمینه تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان کمک شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی عنوان کرد: توزیع بسته های معیشتی برای بیماران بی بضاعت از دیگر اقدامات انجام شده بود و براساس آمارها در این سال ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در بحث سلامت استان کمک شده است.
ابدال بیان کرد: فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری در مساحت ۵ هزار مترمربع شامل تخت های بستری، ای سی یو و اتاق عمل در دست اقدام بوده و علیرغم مشکلات اقتصادی مردم نسبت به وظیفه اجتماعی به خوبی عمل می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *