خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: پایه و اساس در کسب توفیق و جلب اعتماد عمومی در مجمع خیرین سلامت، همراهی و همدر پایان جلسه، با رای اعضا، مجید بیکی، به عنوان رئیس شورای مجمع خیرین سلامت شهرستان، محمد علی قاسمی به عنوان نائب رئیس، فرید هاشمی به عنوان دبیر و غلامرضا خسروی به عنوان رئیس شعبه شهرستان نهبندان از سوی اعضای مجمع خیرین معرفی شدند.یاری همه اعضا و شناسایی دقیق نیازمندی ها و ظرفیت هاست که ادامه این نهضت را با همکاری همه مردم میسر خواهد ساخت.

مجید بیکی، دوشنبه شب 25 فروردین در مجمع خیرین سلامت شهرستان نهبندان اظهار کرد: در شهرستان نهبندان اقداماتی از طریق دستگاه های اجرایی، مردم و اصناف شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته که با همکاری و مشارکت مناسب، بر اساس آمارهای ارائه شده، این شهرستان یکی از مناطق پاک تر نسبت به سایر نقاط استان است.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه های صادر شده در سنوات گذشته، تشکیل مجمع خیرین سلامت در همه استان ها و شهرستان ها تاکید شده تا مجمعی با حضور خیرین و معتمدین هر شهرستان و استان تشکیل و از ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء شاخصه های بهداشتی استفاده شود.
فرماندار نهبندان بیان کرد: در سنوات گذشته در شهرستان نهبندان مجمع خیرین سلامت تشکیل شده که فعالیتش بسیار محدود و به صورت موردی بوده و باید سعی شود تا مجمع خیرین سلامت در شهرستان بروزرسانی شود که این موضوع مورد تاکید استاندار نیز است.
بیکی تصریح کرد: تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان ضروری است تا افراد بتوانند در مسیر درست و قانونی کمک های خود را انجام دهند و همچنین باید ساز و کارهای لازم برای آگاهی افراد از کمک های صورت گرفته اطلاع رسانی شود و نیازمندی ها و اولویت هایی که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد، بتواند از این منظر تهیه شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *