حسینی با تاکید بر اینکه مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی پذیرای کمک های خیرین برای تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی در بحث ویروس کرونا است، گفت: مردم نیکوکار می توانند با کمک های خود سهم بزرگی در تامین این تجهیزات پزشکی داشته باشند.

سید «محمود حسینی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی از بدو تاسیس اقدامات بسیاری در حوزه زیرساختی با مشارکت خیران انجام داده است، گفت: احداث بیش از ۵۰ مرکز جامع خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و احداث بیمارستان ایران مهر برای بیماران سرطانی و تامین تجهیزات برای بیمارستان های استان از جمله این اقدامات است .
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی از آمادگی این مجمع برای جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه تجهیزات و ملزومات پیشگیرانه و درمانی کرونا خبر داد و افزود: در یک اقدام مشترک بین استانداری خراسان جنوبی، مجمع خیرین سلامت و سازمان های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) تصمیم گرفته شد از توانمندی های هم استانی ها برای کمک به اقشار کم درآمد و تامین اقلام بهداشتی و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها و کادر درمانی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه هدف از این تصمیم ساماندهی کمک ها مردمی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن نهادهای حمایتی و موسسات خیریه است، ادامه داد: در این راستا کمک های مردمی برای تهیه تجهیزات و ملزومات پیشگیری از شیوع کرونا با محوریت مجمع خیرین سلامت ساماندهی خواهد شد.
حسینی بیان کرد: دستگاه های تنفسی، دستگاه های اکسیژن ساز، دستگاه ضد عفونی کننده سطوح، دستگاه ایزوله فشار منفی و سرنگ پمپ از جمله تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان های استان برای مقابله با کرونا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *