همایش تجلیل از روحانیون خیر حوزه سلامت زاهدان برگزار شد

زاهدان – نخستین همایش تجلیل از روحانیون خیر حوزه سلامت شهرستان زاهدان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش  به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت الاسلام علی بی نیاز، قائم مقام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این همایش ضمن خیر مقدم به جمع حاضر اظهار داشت: از زحمت کشان و خیرین عزیز که در حوزه سلامت جامعه تلاش می‌کنند بسیار تشکر می‌کنم و امیدوارم اجر شما به بهترین شکل از جانب خداوند اعطا شود.

وی افزود: این جلسه یکی از مصادیق آیه «تعاونوا علی البرّ و التّقوی» است که با وجود محرومیت‌های فراوان استان اگر این همت و تلاش شما عزیزان نبود قطعاً وضع استان در حوزه سلامت اینگونه نبود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: حمایت نظام و کمک‌های دولت در کنار کمک‌های مردمی و خیرین سلامت موجب پیشرفت در حوزه سلامت در استان شده است.

بی نیاز تاکید کرد: این اقدامات شما در خدمت به حوزه سلامت جامعه یکی از مصادیق ایمان است و بر طبق روایات اسلامی بهترین مردم کسانی هستند که بیشترین منفعت را به مردم برساند.

وی در پایان تصریح کرد: قرآن کریم می‌گوید کسانی که در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند بهترین عمل را انجام می‌دهد که این شامل حال شما می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *