طباطبایی از برگزاری ششمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات خبر داد.

« سیدمحمد طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان  از برگزاری ششمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات خبر داد.
معاون مشارکت های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور افزود: ششمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات دروزهای ۹ و ۱۰ مهرماه در مرکز همایش های بین المللی رازی به همت مجمع خیرین سلامت کشور و دانشگاه علوم پز شکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران و با همکاری نهادها و مراجع ذی ربط به همراه تقدیر از خیرین سلامت و پیشگامان ساخت بیمارستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کنگره با حضور مقامات ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شرکت های مشاور و پیمانکار ساخت بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، درمانی نیز در این کنگره حضور دارند.
طباطبایی یادآور شد: با بیان اینکه شعار اصلی کنگره ایجاد عزم ملی برای هماهنگی نهادهای ذیربط و افزایش مشارکت های مردمی در ساخت و تجهیز بیمارستان های ایمن و تاب آور و پاسخگو با طراحی های نوآورانه در حوزه سلامت مطابق با سیاست های رونق تولید و پروژه های نیازمند سرمایه گذاری در بخش سلامت است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *