مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۶ پروژه در سطح خراسان جنوبی با کمک خیرین در حال احداث است که بیشتر خیرین خارج از استان و کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمود حسینی عصر امروز در کمیته بیماران خاص خراسان جنوبی اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی تاکنون اقدامات بسیاری انجام داده است که مهم ترین اقدام احداث بیمارستان ایرانمهر برای بیماران سرطانی بوده است.
وی افزود: در حال حاضر 36 پروژه در سطح استان با کمک خیرین در حال احداث است که بیشتر خیرین خارج از استان و کشور هستند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با گلایه از اینکه متاسفانه بیماران سرطانی رو به افزایش است و اکثرا جوان هستند بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان ایرانمهر یک دستگاه شتاب دهنده وجود دارد و دو دستگاه دیگر نیاز است.
حسینی تصریح کرد: دوره سیکل درمانی بیماران سرطانی40 روز است و بعد مسافت از مرکز کشور بالا است بنابراین اگر دستگاه موجود دچار نقص احتمالی باشد نمی توانیم پاسخگو باشیم و به بیماران ضربه سختی وارد می شود در این راستا از استانداری خواستاریم که پیگیری کنند تا این دستگاه وارد استان شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی بیمارانی که مراجعه می کنند بی هویت هستند هزینه ها برای بیماران دارای هویت رایگان است ولی گاهی افاغنه می آیند که هزینه درمانشان 20 میلیون می شود بنابراین خواستار حمایت این بیماران هستیم تا هزینه ها بر دوش بیمارستان نباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *