حسینعلی شهریاری، دبیر مجمع خیرین سلامت کشور در ششمین همایش مجمع خیرین سلامتآذربایجان شرقی که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور مسئولان استانی و کشوری و جمعی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در تبریز برگزار شد، با اشاره به اهداف و چشم انداز این مجمع گفت: سازماندهی، تقویت و توسعه فعالیت های خیریه در ارتباط با بهداشت و درمان، نیازسنجی و تعیین اولویت های بخشی سلامت و درمان و بهره گیری از نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان های ذیربط در امر بهداشت و درمان، تلاش و تبلیغ در جهت جذب و حمایت کمک های مردمی از جمله اهداف و چشم انداز مجمع خیرین سلامت استان است.
وی همچنین رفع نیازهای بهداشتی و درمانی افراد در حد مقدور، ارائه مشاوره به افراد و خیرین در جهت سرمایه گذاری بهینه آنان در بخش درمان و تقدیر و حمایت از برنامه های خیرین در زمینه بهداشت و درمان را از دیگر اهداف این مجمع عنوان کرد.
دبیر مجمع خیرین سلامت کشور با بیان این که هیچ کاری بالاتر از کار خیر در سلامت نیست،گفت: باید روستاهای دورافتاده نیز به خیران معرفی شود.
شهریاری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور وضعیت معیشتی برخی مناسب نیست و توان تامین هزینه های درمانی را ندارند. از این رو اگر خیرین کمک نکنند آسیب های جدی به این حوزه وارد می شود.
دبیر مجمع خیرین سلامت کشوردر پایان گفت: طرح تحول سلامت یکی از طرح های بزرگی بود که در زمینه بهداشت و درمان و کاهش هزینه ها در بیمارستان های دولتی انجام گرفت. دولت نیز مصمم است که طرح را به طور کامل اجرا کند و مجلس نیز در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *