جمعی از اصحاب رسانه به همراه معاون آموزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تاریخ 1398/4/2از مرکز خیر ساز درمان ناباروری بیمارستان بعثت سنندج  بازدید به عمل آوردند.

به گزارش وب دا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و متخصص جنین شناسی مرکز درمانی کنترل ناباروری بیمارستان بعثت سنندج در این بازدید گفت: در مرکز درمانی کنترل ناباروری بیمارستان بعثت که از مراکز دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کردستان است، پیشرفته ترین روش های درمانی مرتبط با درمان ناباروری انجام می گیرد.

دکتر محمد جعفر رضایی پذیرش، زنان، اورولوژی، آندرولوژی، میکرو اینجکشن و فریز را از بخش های مرکز مذکور برشمرد و ادامه داد: متخصصان زنان، جنین شناسی و اورولوژی به همراه کارشناسان مامایی، پرستاری، آزمایشگاهی و بیهوشی از جمله نیروهای انسانی شاغل در این مرکز هستند.

وی افزود: خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل اسپرموگرام، ویزیت زنان و سونوگرافی، IUI، IVF، میکرواینجکشن، نمونه برداری از بافت بیضه در آزاواسپرمی، انتقال و فریز جنین، فریز اسپرم، اهدا جنین و رحم جایگزین است.

 

جنین شناس دانشگاه ضمن بیان اینکه، در این مرکز امکان اهدای جنین برای زوج هایی که به دلایل مختلف امکان باروری را ندارند، وجود دارد، تصریح کرد: میزان موفقیت در این مرکز قابل رقابت با سایر مراکز در سطح کشور است و نیازی به مراجعه هم استانی ها به خارج از استان وجود نداشته و نیز از سایر استان ها و خارج از کشور برای درمان به این مرکز مراجعه می شود.

دکتر رضایی تصریح کرد: زوجین ناباروری میتوانند از تخفیف برای انجام ICSI، IVF و انتقال جنین فریز یکبار در سال و IUI دوبار در سال استفاده کنند.

وی گفت: مرکز درمان ناباروری بیمارستان بعثت سنندج علاوه بر خدمت رسانی به مردم عزیز استان و دیگر هم وطنان در اقصی نقاط کشور، دارای پتانسیل ها و ظرفیت های مهمی در توسعه توریست درمانی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان خاطر نشان ساخت: افرادی که درخواست پذیرش در درمانگاه ناباروری بعثت را دارند به صورت حضوری در روزهای غیر تعطیل میتوانند مراجعه نمایند. 

شایان ذکر است مرکز مذکور به همت خیرمحترم سلامت مرحوم حاج جعفر ضمیر احداث ودر تاریخ 9/6/1391به دست پر خیر وبرکت دبیر کل فقید مجمع خیرین سلامت کشور مرحوم حاج سید رضا نیری افتتاح وبهره برداری شد.

مجمع خیرین سلامت استان کردستان جهت هردو خیر متوفی علو درجات وحسن ثواب واجر جمیل از درگاه خداوند منان تمنا می نماید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *