به گزارش ایرنا، فاطمه رضوان مدنی روز دوشنبه در نشست مشترک با مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان که در راستای توجه به وضعیت سلامت و بهداشت جامعه هدف برگزار شد، افزود: جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است و افراد از زمان قبل از تولد با انجام غربال گری ها تا بعد از تولد و دوران سالمندی از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی است و تلاش ما و همکاران این است که بتوانیم با تدوین برنامه های مؤثر در این زمینه گام های بلند و موفقیت آمیزی برداریم.
رضوان مدنی اضافه کرد: با حضور در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اشتغال پایدار و تأمین مسکن برای مددجویان به عنوان اولویت کاری مورد توجه بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مددجویان را خودکفا کنیم که با استفاده از استعدادهای خود توانمند باشند.
این مسؤول یادآور شد، دست یاری ما به سمت خیرین و افراد باتجربه است که بتوانند برای رفع مشکلات مددجویان به کمک بهزیستی بیایند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: امسال به لطف خداوند و همکاری خیرین توانستیم در مراسم گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را برای رفع مشکل مسکن تعدادی از مددجویان جمع آوری کنیم که از تمامی خیرین و مسئولان استان برای برگزاری این مراسم تقدیر می کنیم.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه نیز گفت: این مجمع در نظر دارد تسهیلات درمانی به صورت وام قرض الحسنه و بدون کارمزد در اختیار تعدادی ازمددجویان بهزیستی نیازمند درمان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *