110هزار نیکوکار عضو مجمع خیران سلامت کشور هستند

دکتر شیویاری گفت:مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه شناسایی شده و ما آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا این کمبودها رفع شده و مردم در آرامش خاطر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

یعقوب شیویاری نماینده مردم شریف میانه و بخش های ترکمانچای ،کندوان ،کاغذکنان و مرکزی در مجلس شورای اسلامی و برابر هماهنگی و دعوت قبلی رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور، معاون درمان وزیر بهداشت و درمان قائم مقام وزیرو رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درشهرستان ولایت مدار میانه حضور یافتند.

شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور آقای دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور و همکاران و اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ،دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و دکتر صومی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تعامل و همکاری خوب و سازننده دانشگاه علوم پزشکی را در استان به ویژه شهرستان میانه قدر دانسته و از تلاش های مسئولین استانی و شهرستانی در جهت رشد و توسعه شاخص های سلامت اشاره کرده و اذعان داشت : اجرای طرح تحول سلامت از سوی دولت تدبیر و امید را منشا خیر و برکت برای شهرستان عنوان نمود که از مهمترین آنها بازسازی کامل بیمارستان برکت امام (ره) بود.

 

نماینده مردم میانه وعضو کمیسیون بهداشت و درمان ارتقای شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دانشکده پزشکی خواستار شده و گفت : مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه شناسایی شد و ما آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا این کمبودها رفع شده و مردم در آرامش خاطر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

 

شیویاری به کمبودهای موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه اشاره کرد و گفت: نبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های شهرستان میانه موجب شده است تا بعضی از بخش‌های ما در بیمارستان‌های این شهرستان افتتاح نشده و مورداستفاده قرار نگیرند لذا معاون درمانی وزیر بهداشت قول مساعد دادند تا در اسرع وقت با انجام مکاتبات لازم مشکلات موجود در این شهرستان را حل کنند.

 

وی رفع نواقصاتی در بیمارستان برکت امام خمینی (ره)،تکمیل ساختمان MRI، مرکز تصویربرداری و آشیانه هلی کوپتر اورژانس هوایی را از مسائلی دانست که نیازمند توجه مسئولین استانی و کشوری است.

 

وی در پایان با تقدیر از اعضای مجمع خیرین حوزه سلامت که هر جا نیاز بود از کمکهای مادی و معنوی خود دریغ ننمودند افزود: بسیاری از کمبودها به دست این عزیزان در حوزه بهداشت و درمان مرتفع شده است.

 

لازم به ذکر می باشد که در این سفر درمانگاه شهید فایقی در میانه با ۸۲۰ متر مربع مساحت در ۲ طبقه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی ومرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان در میانه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول سلامت در مساحت ۶۰۰ متر مربع به افتتاح وبه بهره برداری رسیدوهمچنین بازدیداز بیمارستان ها ی برکت امام خمینی (ره)وخاتم الانبیاء ،مراکز درمانی شهرستان، حضور در جمع مردم شریف و شرکت درنماز جماعت ظهر و عصر ،تشکیل جلسه کمیسیون بهداشت و درمان و جلسه مجمع و خیرین سلامت شهرستان میانه نیز در محل فرمانداری ویژه شهرستان از برنامه های این سفر پرخیر وبرکت بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *