کمک ۳۳ میلیارد تومانی خیران استان به بخش سلامت

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی از کمک ۳۳ میلیارد تومانی خیران به بخش سلامت خبرداد.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی در حاشیه همایش بزرگ مهر و سلامت در اراک گفت:خیران استان ۳۳ میلیارد تومان سال گذشته به بخش سلامت کمک کردند.
ابدال افزود: طی ۱۰ سال گذشته ۹۷ میلیارد تومان در بخش سلامت از سوی خیران کمک شده و با یاری خداوند و مشارکت و همت خیران فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری مانند فاز دوم در حداقل زمان به پایان خواهد رسید.
همتی رئیس همتی مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری هم در این مراسم از افتتاح بخش غربالگری، ماموگرافی و آندوسکوپی بیمارستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: فاز سوم بیمارستان ۲ هزار متر است و ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساختمانی در بر دارد که امیدواریم در تجهیز آن دچار مشکلات نشویم.
آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم ضمن بیان جایگاه بهداشت و درمان استان مرکزی و پیشرفت های علمی و پزشکی کشور از پیشگیری و غربالگری گفت: غربالگری و پیشگیری مقدم بر درمان است و البته تجهیز بیمارستان ها و تخحصصی شدن آن ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: همانگونه که با همت و مشارکت مردم و خیرین فاز دوم بیمارستان به اتمام رسید فاز سوم هم شروع خواهد شد و باید به این عزت و همت مردم افتخار کرد.
مدیر عامل شعب بانک مهر ایران در استان مرکزی هم در این همایش از وام بدون بهره و قرض الحسنه به خیرین برای ساخت بیمارستان ها و تجهیز آن هاخبر داد و افزود: خیرین می توانند از این وام ها استفاده کنند و یا وام قرض الحسنه بگیرند و بلاعوض به بیماران نیازمند بدهند و خود اقساط آن را پرداخت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *