برگزاری همایش بزرگ مهر و سلامت در استان مرکزی

با حضور آیت اله دری نجف آبادینماینده ولی فقیه در استان مرکزی، پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، فرخی معاون اقتصادی استانداری مرکزی، مدیران، مسئولین، خیرین و عموم مردم شهرستان اراک، همایش بزرگ مهر و سلامت به منظور کمک به آغاز فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری و با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این همایش که با هدف کمک به آغاز فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری، (ویژه بیماران سرطانی) و با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران و مجمع خیرین سلامتاستان مرکزی برگزار شد، بیش از ۴۰۰ تن از خیرین استانی حضور داشتند.

در این همایش، آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که پیشگیری در حوزه سلامت یک سرمایه زیربنایی برای کشور است گفت: هزینه های بسیار سنگین درمان با تقویت امور پیشگیری قابل کنترل است و نظام سلامت کشور باید از درمان محوری به پیشگیری محوری تغییر جهت دهد.
وی افزود: بهره گیری از ظرفیت خیران سلامت به عنوان یک کار ویژه کلیدی می تواند نقش مهمی در تکمیل و تجهیز اماکن پزشکی داشته باشد که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *