شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور شد

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم توجه خاصی به حوزه بهداشت و درمان داشته و دارد،گفت: مجمع خیرین سلامت در رودبار جنوب مرکز دیالیز احداث می کند.

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، حسینعلی شهریاری در دیدار با استاندار کرمان افزود: سفر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انگیزه بالای اعضا همراه با بازدید میدانی از شهرستان های جنوبی استان کرمان به منظور رفع مشکلات این حوزه انجام شد.

وی اظهار داشت: گزارش و نتایج بازدید از مناطق جنوبی کرمان ارزیابی و کارشناسی خواهد شد تا به رفع مشکلات مردم کمک شود.

شهریاری تصریح کرد: استاندار کرمان شخصیتی دانشگاهی است و حضور وی در این سمت فرصتی ارزنده برای استفاده از توانمندی های موجود در راستای رشد و پیشرفت استان است.

وی اظهار داشت: حضور مجمع خیرین سلامت در کنار دانشگاههای علوم پزشکی می تواند تبدیل به یک بازوی توانمند در ساخت و توسعه پروژه ها بهداشت و درمان شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور و بهره مندی از بانوان خیر و نیکوکار در حوزه بهداشت و درمان و استفاده از توانایی آنها می تواند موجب تشویق سایر خیرین شود.

وی گفت: مجمع خیرین از ماه آینده شروع به ساخت یک مرکز دیالیز در رودبار جنوب خواهد کرد.

وی درخواست کرد: تمهیداتی در راستای ساخت پانسیون در مناطقی که بیمارستان وجود دارد اندیشیده شود تا مشکل اقامت پزشکان متخصص در مناطق محروم برطرف شود.

نماینده شهرستانهای جنوب استان کرمان نیز با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان جنوب استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت گفت: اهالی شهرستانهای جنوب استان نیازمند توجه بیشتر دولت هستند.

وی گفت: ساخت بیمارستان در کهنوج باید از اولویت های دولت در حوزه بهداشت و درمان و عدالت محوری در راس برنامه برای جنوب استان کرمان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *