جلسه هم اندیشی با انجمن حمایت از بیماران دیابتی استان کردستان

 

اعضای هیئت مدیره ، دفتر و شورای مشارکت های بانوان مجمع خیرین سلامت استان طی نشستی صمیمانه با  هیئت مدیره محترم انجمن حمایت از  بیماران دیابتی  استان نسبت به بررسی راهکارهای هم افزایی خدمت رسانی دو مؤسسه و چگونگی بهره مندی از توان و ظرفیت های متقابل بحث و تبادل نظر و مذاکره نمودند. در ادامه  مقرر شد تا با همکاری نزدیک و مناسب تر، دؤ موسسه اهتمام خود را در ارتقاء خدمت رسانی موارد مشترک معمول دارند.توافق گردیدانجمن دیابت با درج یادداشت در نشریه و گاهنامه خود  درخصوص معرفی مجمع خیرین سلامت و شورای مشارکتهای بانوان و جذب اسپانسر جهت بیماران فنیل کتونوری(P.K.U) همکاری  نموده و توسط معاونت غذاودارو دانشگاه نیزمساعدت دربرقراری کمک مالی در خصوص هرینه داروی بیماران کم توان معرفی شده انجمن دیابت در حد اعتبارت محدود ابلاغی   معمول دارد.

شایان ذکر است در این جلسه جناب دکتر حسن زاده نائب رئیس مجمع خیرین سلامت ومعاونت غدا ودارو دانشگاه و جناب دکتر خسروی رئیس هیئت مدیره  انجمن و موسس درمانگاه دیابت حضور داشتند و طرفین خواهان توسعه همکاری و کمک متقابل دو مؤسسه گردیدند.

انجمن حمایت از بیماران دیابتی استان یکی از مؤسسات خوشنام استان بوده و از هیئت امناء و هیئت مدیره مؤثر و فعال در خدمت رسانی به محرومین برخوردار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *