برگزاری جلسه هیئت امناء مجمع خیرین سلامت استان محضر نماینده مقام معظم رهبری در کردستان

 

جلسه هیئت امناء (شورای) مجمع خیرین سلامت استان کردستان در تاریخ 1397/3/6 در دفتر کار آیت ا… سیدمحمدحسینی شاهرودی نماینده مکرم ولی فقیه در استان کردستان با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید آغاز شد .

در ابتدا آقای دکتر سیامک واحدی رئیس دانشگاه، ضمن خیرمقدم به حضاروتشکروسپاسگزاری از نماینده مکرم ولی فقیه در استان در خصوص حمایتهای بی دریغ از دانشگاه ومجمع خیرین سلامت وتقدیر از خیرین وزحمتکشان این عرصه اذعان نمود خیرین سلامت نقش بسزایی در ارتقا ء سلامت جامعه داشته اند واجر معنوی بالایی کسب می نمایند ،مردم کردستان مردمی خیرخواه وفرهنگی هستندلازمست ضمن روشنگری ،خیرین رادر سطح استان شناسایی وبا اقدامات شایسته انگیزه های آنان را تقویت نمود ایشان نسبت به تبیین نقطه نظرات خود و ترسیم نقشه راه فعالیت های مجمع و تجمیع کمکهای خیرین در راستای بازسازی و نوسازی بیمارستان قدس با نام شفا جهت بهبود وضعیت بیماران بخش روانپزشکی اقدام نموده و رسالت خود را به سرانجام رساندن این پروژه اعلام نمودند.

مهدی علی مسیمر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان پس از تشکر از پذیرش دعوت توسط حضار و تقدیر از پشتیبانی ها و ارشادات نماینده مقام معظم رهبری و ریاست دانشگاه، گزارش عملکرد سال 1396 را به استماع حضار رساند و برنامه های اجرائی سالجاری را تشرح نمود.

حضرت آیت ا… شاهرودی رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان  طی بیانات مبسوطی با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان و خیرات و مبرات در این ماه درخصوص فعالیت خیرخواهانه و اجر معنوی بالای آن در کارنامه خیرین و تقدیر از فعالیت مجمع خواستار تداوم فعالیت های خیرخواهانه مردمی شدند.

درخاتمه نسبت به رأی گیری به منظور انتخاب اعضای پنجمین دوره هیئت مدیره مجمع اقدام شد. ومقررشدتا در جلسه آتی هیئت مدیره  نسبت به تعیین و توزیع مسئولیت ها اقدام نمایند.جلسه با ذکر صلوات بر حضرت ختمی مرتبت خاتمه پذیرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *