معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت استان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های این استان اهداء و کمک کرده و این مجمع معطل ۵۰۰ متر زمین برای احداث ساختمان مانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید محمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 9 اردیبهشت ) در نشست هماهنگی رفع مشکلات موسسه خیریه سلامت ( محکم) و بیمارستان سلامت در یاسوج، نسبت به راهکار لازم و سریع برای تامین زمین مناسب جهت احداث آنها تاکید کرد.

وی گفت: احداث سه مرکز مهم موسسه خیریه سلامت محکم  ،مجمع خیرین سلامت استان و بیمارستان سلامت در یاسوج معطل زمین مانده است.

 نظری با بیان اینکه این فرصت ارزشمند را نباید از دست داد، ابراز داشت: نباید با احداث موسسه خیریه سرطان نور که 350 پرونده تحت پوشش دارد و در مدت 15 ماه گذشته سه میلیارد ریال اهداء کرده، برای 2 هزار مترمربع زمین معطل بماند.

این مسئول اجرایی تاکید کرد: مجمع خیرین سلامت استان تاکنون 200 میلیارد ریال به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های این استان اهداء و کمک کرده و این مجمع معطل 500 متر زمین برای احداث ساختمان مانده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: موسسه خیریه محکم که برای ناهنجاری ها و بیماری های مادرزادی کودکان است به یک هزار متر مربع زمین نیاز دارد و این موسسه همچنان برای تامین آن با مشکل مواجه است.

 وی عنوان کرد: چنین موسسات و مراکز خیریه ای به صورت تقربیا صد در صد رایگان بهترین نوع خدمات و کمک را در بحث سلامت همه اقشار و به خصوص جامعه محروم استان ارائه می دهند، اما با چنین مشکلی مواجه است.

نظری اضافه کرد: انتظار است که همه دستگاه های اجرایی به خصوص متولیان امر در تامین زمین این سه مرکز اقدامات سریع و سازنده ای انجام دهند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: می طلبد که حوزه معاونت امور عمرانی استانداری، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و به خصوص شهرداری، اعضای شورای شهر یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تامین عرصه در این خصوص همکاری لازم را با متولیان داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *