نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش مجمع خیرین سلامت در حوزه درمان و بهداشت تاکید کرد: این مجمع باید به دنبال خیر پروری باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در دیدار دبیرکل مجمع خیرین سلامت افزود: خیر پروری یک مقوله مهم است که ما عرصه هایی فراهم بکنیم که روحیه خیرمنشانه در جامعه گسترش پیدا کرده و افرادی که در این مجموعه زمینه دارند، ورود پیدا کنند.
وی با اشاره به ساماندهی خیرین کشور ادامه داد: ما در عرصه های مختلف خیرینی داریم که اگر این مجموعه ها کنار هم بنشینند و این مجموعه از کشور ساماندهی شود، خوب است.
حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: ما نباید در تاسیس مجامع خیرین محدودیت قائل بشویم، زیرا افراد با شوق ، ذوق و سلایق این انجمن ها را شکل می دهند و در هر عرصه ای به دنبال کار خیر هستند، اما اگر مجموعه خیرین کشور ساماندهی شود و مجموعه های مرکزی دور هم بنشینند و اساسنامه ای تنظیم کنند، ظرفیت عظیمی خواهند داشت.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برای خیرین کشور عرصه زیاد است، اما اگر اینها ساماندهی شده و جهت دهی و برنامه ریزی بشوند، می توان از اینها برای رفع مشکلات کشور در رشد کشور و اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
امام جمعه شهرکرد فعالیت خیرین را ارزشمند خواند و افزود: انسان هرکاری که بخواهد انجام دهد، نیازمند سلامت است و این گام اول ورود به هر عرصه ای است.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور نیز در این دیدار گفت: ائمه جمعه و جماعات ظرفیت بسیار خوبی در ترغیب و تشویق مردم به کارهای خیر و مشارکت در امور خیر دارند.
حسینعلی شهریاری مجمع خیرین سلامت استان را یکی از فعال ترین مجامع خیرین سلامت کشور دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز یاری گر خوبی برای مجمع خیرین سلامت استان بوده است.
شهریاری اظهار کرد: خیرین سلامت تاکنون حدود 60 هزار میلیارد ریال در کشور سرمایه گذاری کرده اند که یک هزار میلیارد از این مبلغ در سال 96 بوده است.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت عنوان کرد: مجمع خیرین تسهیل گر است و زمینه را برای انجام کارهای خیری فراهم می کند و مجمع خیرین تشکیلات ستادی بالادستی نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *