شورای مشارکت‌های مردمی زنان روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه 96 در محل مجمع خیرین سلامت کشور و با حضور کلیه اعضا برگزار گردید .

 
 
 
  به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور ، در این جلسه آقای دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با تبریک سالروز میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) و  روز زن این روز خجسته را به همه زنان جامعه خصوصاً زنان خیر فعال در عرصه سلامت تبریک گفتند و با تاکید برکمک به نیازمندان درآستانه سال نو ابراز امیدواری نمودند که سال نو سالی سرشار از خیر و برکت برای ملت ایران اسلامی و زنان فعال در عرصه خدمات اجتماعی باشد.
وی همچنین با تاکید  بر نقش مؤثر زنان بعنوان موتور محرکه درتمام امور جامعه و  تقدیر وتشکر از فعالیتهای شورای مشارکت‌های زنان و اعضای این شورا ، از تشکیل 33 شعبه استانی وشهرستانی شورای مشارکتهای مردمی زنان در سراسر کشور ابراز خرسندی نمودند و توجه بیشتر به افزایش برنامه های راهبردی توسط شورا وانجام فعالیتهای بنیادی تر در این زمینه را توصیه نمودند.
در ادامه جلسه سرکار خانم دکتر میر گلو بیات رئیس شورا گزارش فعالیت های شورا در یک سال گذشته را باطلاع رساندند و اعضای شورا نیز طرح ها و پیشنهادات خود در زمینه فعالیتهای آتی شورا را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه برنامه‌های سال آینده و طرحها و پیشنهادات لازم در این زمینه بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *