جشن بزرگ همدلی در راستای تقدیر از خیرین حوزه سلامت در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

 

در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: : امروز 14 اسفند ماه در تقویم کشور روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و به تبعیت از این روز بزرگ و در راستای قدردانی از خیرین حوزه سلامت و نهادینه‌کردن این فرهنگ پسندیده در جامعه همه ما گرد هم حضور یافته‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن عارضی افزود: خیرین مردان عمل نه فقط در قالب حرف بلکه درصحنه یاور نیازمندان هستند و این خیرخواهان با نیت خیر شادی را در دل‌های محرومین نهادینه می‌کنند.

وی با بیان این مطلب که خیرین حوزه سلامت دل‌های دریایی دارند و عمل پسندیده بخشندگی را با عمل خود به جامعه بخصوص جوانان منتقل می‌کنند، تصریح کرد: خیرین برای شکرگزاری نعمت الهی و فرصتی که خداوند بزرگ در اختیار آنان گذاشته است، نیت پاک خود را به منصه ظهور می‌رسانند و با این عمل وسعت وجودی می‌یابند.

به گزارش وب دا، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای این مراسم با اشاره به ایام مبارک ولادت حضرت فاطمه (ص) و روز زن، گفت : خداوند متعال با آفرینش مادر ردپای مهر خود را بر زمین جاری کرد.

دکتر شعبان سپهر با بیان اینکه هنگامی که به تعالیم انسان‌ساز شریعت خود می‌نگریم در کنار ایمان از عمل صالح نام برده‌اند، تصریح کرد: انسان مومن در سایه ایمان به خدا قطعا عمل صالح انجام می‌دهد.

وی با اشاره به کار پسندیده خیرین حوزه سلامت، اذعان کرد: عمل صالح توشه و ذخیره برای سفر طولانی زندگی بعد از دنیای فانی است که در این میان خیرین از این امتیاز برخوردار هستند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ضمن اشاره به آیه 96 سوره مریم ، افزود: کسانی که ایمان می‌آورند و عمل صالح انجام می‌دهند خداوند متعال مهر و محبت خود را در قلب این بندگان برگزیده خود جاری می‌کند.

 

دکتر سپهر با بیان اینکه کار نیک با اخلاص همراه است، خطاب به دانشجویان عنوان کرد: کار نیک کردن در سنین جوانی بسیار پسندیده و ادامه دهنده راه پیغمبران است.

در پایان این مراسم از خیرین حوزه سلامت با اهداء لوح تقدیر، قدردانی گردید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *