دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان  اینکه خیرین سلامت نیازهای مناطق مختلف کشور رابرای کار خیر در نظر بگیرند، گفت:نیازهای بخش درمان در سراسر کشور اولویت سنجی شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر حسینعلی شهریاری  در مراسم پنجیمن همایش تجلیل از خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان تهران ضمن تشکر از متولیان برگزاری این مراسم اظهار داشت: کار خیر فقط مربوط به درمان نیست و کارهای بیشتری در حوزه پژوهش، بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها می‌توان انجام داد.

دکتر شهریاری بابیان اینکه خیرین شهرستان‌ها فعال‌تر از خیرین تهران هستند به ذکر نمونه‌هایی از کمک‌های خیرین در تبریز، آذربایجان، شهرستان‌های لار و  گراش و… پرداخت و گفت: خیرین این مناطق صدها میلیارد تومان برای کمک به شهر خود هزینه کرده‌اند. اما کاش خیرین فقط عرق سرمایه‌گذاری در شهر خود را نداشته باشند و همه نیازهای کشور را برای کار خیر در نظر بگیرند.

دبیر مجمع خیرین سلامت، دانشگاه علوم پزشکی تهران را افتخار ایران دانست و گفت: جا دارد خیرین در این دانشگاه فعال‌تر شوند و کارهای بزرگ‌تری را رقم بزنند.

وی افزود: قطعاً خوبان شهر سرمایه‌های زیادی دارند و ما نتوانسته‌ایم کمک این عزیزان را جذب کنیم که امیدوارم باهمت و تلاش دکتر  رستمیان راه خیرین به دانشگاه باز شود.

دکتر شهریاری بابیان اینکه خیرین، سمن‌ها و NGO ها باید به سمت نیازهای حوزه سلامت هدایت شوند افزود: خیرین گرامی اگر می‌خواهند کار خیر کنند نیازهای دانشگاه را از رییس دانشگاه بپرسند تا سرمایه‌گذاری بر مبنای اولویت‌های دانشگاه انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *