مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک ۹۰۰ میلیون ریال بانوی خیر به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی اظهار داشت: حاجیه خانم تاجور میرجردوی در اقدامی خداپسندانه این مبلغ را به یاد بود ‌پسرش مرحوم ابوالفضل فیض عارفی و عروسش مرحومه محدثه فکور به حوزه سلامت شهرستان کاشمر اهدا کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: این مبلغ اهدایی برای ساخت بخش ام ار آی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) هزینه شده است.

یزدانی با قدردانی از نگاه مردم خیر و نوع دوست کاشمری در کمک به حوزه سلامت خاطر نشان کرد: از بدو  فعالیت مجمع خیرین سلامت در این شهرستان بیش از ۹۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، بهسازی، ایجاد و توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی کمک شده است.

وی با تأکید بر لزوم تداوم همکاری خیرین و نیکوکاران با حوزه سلامت کاشمر اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تلاش کرده‌ایم تجهیزات مورد نیاز بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) را تأمین کنیم و همچنان در تلاش هستیم تا با کمک خیرین حوزه سلامت و نیز اعتبارات دولتی، این کمبودها و نواقص را برطرف سازیم به عنوان مثال با پیگیری‌های صورت گرفته طی چند ماه آینده دستگاه ام آر آی و نیز سی تی اسکن جدید در کاشمر راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اظهار داشت: اگر بتوانیم برخی دستگاه‌های تخصصی جراحی مغز و اعصاب که هم اکنون فاقد آن‌ها هستیم را تا پایان سال فراهم کنیم با حضور پزشک متخصص این رشته در کاشمر خواهیم توانست کاشمر را به عنوان یک مرکز جراحی مغز و اعصاب در منطقه معرفی کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز بیماران متعددی از شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد، خواف، گناباد، طبس، مه‌ولات و حتی شهرهای دیگر هم برای استفاده از خدمات بخش مغز و اعصاب به کاشمر مراجعه می‌کنند و لذا امیدواریم با تداوم حمایت‌های خیرین بخش سلامت و نیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاهد ارائه خدماتی در شأن مردم باشیم.

یزدانی با بیان اینکه راه‌اندازی بخش ام آر آی در بیمارستان کاشمر یکی از آرزوی‌های مردم این شهرستان است یادآور شد: هم اکنون با حمایت خیرین و از جمله با کمک ۹۰۰ میلیون ریالی این نیکوکار در حال آماده سازی مکان نصب دستگاه ام‌ آر آی هستیم و امیدواریم به زودی شاهد نصب این دستگاه در کاشمر باشیم.

وی تصریح کرد: برای تأمین دستگاه ام آر آی کاشمر پیگیری‌های متعددی از سوی نماینده شهرستان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفته است که خوشبختانه موافقت‌های لازم در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته و مراحل آن در حال طی شدن می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *