مراسم کلنگ زنی درمانگاه‌های خیر ساز امام حسن مجتبی(ع) و شهید تابان دربهبهان

همزمان با شروع ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم کلنگ زنی درمانگاه‌های خیر سازبا اعتباری بالغ بر سی و هفت میلیارد ریال  توسط مجمع خیرین سلامت بهبهان برگزار شد.

 دکتر شبرو معاون بهداشتی در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین عرصه سلامت در پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی شهرستان با اشاره به قدمت مراکز بهداشتی  به ضرورت بیش از پیش مشارکت خیرین اشاره نمود. و در ادامه از کلیه مسئولین که به نحوی در این پروژه های مشارکت و تعاون و همکاری می کنند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

درمانگاه امام حسن مجتبی(ع)  در چهار طبقه شامل پارکینگ ، درمانگاه، آزمایشگاه و بخش تالاسمی  با مشارکت خیر عرصه سلامت و واقع در جنب سازمان انتقال خون ساخته می شود؛ زیر بنای کل پروژه۱۹۱۵ متر  مربع می باشد. اعتبار اولیه این پروژه ۳میلیارد تومان برآورد شده است که توسط مجمع  خیرین عرصه سلامت تامین شده است. با احداث این پروژه جمعیتی قریب به ۳۳ هزار نفر از خدمات رایگان این درمانگاه بهره خواهند برد.

درمانگاه شهید تابان نیز در دو طبقه جنب فرامانداری با مشارکت خیر عرصه سلامت ساخته می شود. زیر بنای هر طبقه ۳۰۴ متر مربع و زیر بنای کل پروژه ۶۰۸ متر خواهد بود. اعتبار اولیه ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شد که ۷۰ درصد را دانشکده علوم پزشکی و ۳۰ درصد را خیر عرصه سلامت تقبل خواهند کرد . و خیر محترم نیز قول مساعد دادند که در صورت تامین اعتبار مشارکت بیشتری در این پروژه خواهند داشت. با ساخت  این پروژه جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار نفر در سنین مختلفی نوزادی تا سالمندی از خدمات رایگان در این مرکز بهره خواهند برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *