مسؤول امور شهرستان‌ها و عمرانی مجمع خیرین سلامت همدان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری با بنیاد مرحوم فرشچیان در ساخت مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قربانعلی ریزه‌وندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات خیر و نیکوکارانه خانواده مرحوم فرشچیان در همدان، اظهار کرد: خانواده فرشچیان منشأ خدمات بسیاری در استان بوده‌اند که ما همواره قدردان آنها هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه ساخت سه دبیرستان، مرکز روانی فرشچیان، بیمارستان 200 تختخوابی قلب فرشچیان، 30 واحد از خوابگاه دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی از جمله اقدامات این خانواده در استان بوده است، گفت:‌ دست خیر این مرحوم همواره بر سر همدان بوده و باعث شده گره‌ای از مشکلات مردم این استان باز شود.

 

*افتتاح دانشکده مهندسی فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی همدان روز 10 بهمن ماه

مسؤول امور شهرستان‌ها و عمرانی مجمع خیرین سلامت همدان از افتتاح دانشکده مهندسی فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی همدان روز 10 بهمن ماه خبر داد و افزود: با حمایت بنیاد فرشچیان این دانشکده احداث شده و در روز 10 بهمن ماه با حضور خانواده این مرحوم در همدان، به صورت رسمی افتتاح خواهد شود.

وی با اشاره به اینکه در این روز با خانواده مرحوم فرشچیان تفاهم‌نامه‌ای منعقد خواهیم کرد تا ما را در ساخت مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان یاری کنند، افزود:‌ خانواده مرحوم محمدعلی فرشچیان قول کمک در راه‌اندازی مرکز جامع سرطان را در همدان داده‌اند که امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه کار سریع‌تر پیش رود.

ریزه‌وندی با اشاره به اینکه در این مرکز آموزش‌های تخصصی در خصوص پیشگیری، غربالگری و تشخیص به موقع و درمان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این مرکز در خصوص خدمات درمانی حوزه سرطان منحصر به فرد خواهد بود.

 

وی ضمن اینکه از مردم همدان خواست در ساخت مرکز جامع سرطان، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت را یاری کنند، افزود:‌ این مرکز در 19 هزار متر مربع ساخته می‌شود که یک طبقه آن به شکل هتل و همراه سرای بیماران به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسؤول امور شهرستان‌ها و عمرانی مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به ارائه خدمات پژوهشی در حوزه سرطان، خاطرنشان کرد: تمام خدمات شیمی درمانی، رادیوتراپی و … در این مرکز ارائه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *