دبیرکل مجمع خیرین سلامت طی پیامی درگذشت پزشک اخلاق مدار کشور دکتر یلدا را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور بمناسبت درگذشت مرحوم دکتر علیرضا یلدا بدین شرح است.

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تاسف ضایعه‌ی درگذشت اسوه اخلاق پزشکی و دانشمند نمونه را خدمت خانواده محترم مرحوم استاد یلدا ، جامعه پزشکی کشور و تمامی شاگردان آن استاد بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

جامعه علوم پزشکی کشور امروز سوگوار الگوی اخلاق مداری و دانشمند بزرگی است که عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم فرزندان این مرز و بوم اسلامی نمود و برای عرصه نظام سلامت کشور ارمغان و یادگارهای گرانبهائی بجاگذاشت.

مرحوم دکتر علیرضا یلدا استاد پیشکسوت علم پزشکی و پایه گذار دانش بیماری های عفونی در کشور، به عنوان استادی دلسوز و دانشمندی توانمند زحمات زیادی را متحمل و خدمات برجسته ای به مردم میهن عزیزمان ارائه و طی سالیان متمادی شاگردان بی شماری را برای خدمت به نیازمندان سلامت کشور پرورش دادند.

بی شک یاد مردان بزرگی همچون دکتر علیرضا یلدا تا ابد بر تارک این مرز و بوم جاودان خواهد ماند و پویندگان علم و دانش ، اخلاق و تلاشهای این استاد ارزشمند را همواره سرلوحه حرکت خود در مسیر خدمت به میهن عزیزمان قرار خواهند داد.

از پروردگار متعال برای آن فقید سعید مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم ، صبر و شکیبائی و سلامتی و اجر جزیل خواستارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *