ن

 

 

نماینده کاشمر با انتقاد از بوروکراسی اداری در مسیر انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه تأکید کرد که خدمت کردن به مردم حق آنان است و کسی نباید برای خدمت بر سر مردم منت بگذارد.

به گزارش کاشمربصیر دکتر بهروز بنیادی امروز در اولین مجمع عمومی سلامت شهرستان کاشمر که در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد خاطرنشان کرد: وظیفه من به عنوان نماینده شما بسیار سنگین است چرا که شما مردمی هستید که از همه چیز خود در راه خدمت به جامعه گذشتید.

نماینده کاشمر افزود: خداوند پیامبران عظیم‌الشأن خود را مبعوث کرده‌ است تا انسان‌ها به کمک پیامبران، صفات الهی را در وجود خود متجلی کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) تأکید کرد: در آستانه ولادت بهترین بنده خدا در زمین یعنی پیامبر رحمت و مهربانی هستیم و آنچه از پیامبر اکرم(ص) یاد گرفتیم و باید تا پایان عمر نیز متوسل به سیره دقیق و مهربان و با رأفت ایشان باشیم امروز در جامعه خیرین ما متجلی شده است و آن صفت بخشندگی است ضمن اینکه خداوند نیز بهترین صفت خود را بخشندگی معرفی می‌کند.

بنیادی با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت در کاشمر اظهار داشت: من بسیار خوشحال هستم که شما خیرین سلامت، الگوی سایر مردم هستیم و البنه باید تأکید کنیم که امروز ما در جامعه نیاز به احترام داریم و یکی از موراد مغفول در جامعه ما که بایستی بیش از پیش در این مسیر حرکت کنیم، احترام در جامعه است و به ویژه باید احترام به بزرگان و خیران را آموزش دهیم.

وی ادامه داد: خیرین را باید در جامعه معرفی و آن‌ها را بزرگ بداریم و این باید بیش از همه توسط مدیران رعایت شود چرا که وقتی یک نیکوکار و تولیدکننده ما هم بخواهد در مسیرهای اداری اذیت شود باعث دلسردی آن‌ها خواهد بود.

نماینده کاشمر با انتقاد از بورکوراسی اداری حاکم در دستگاه‌‌های اجرایی تصریح کرد: باید مسیری طراحی شود که بوروکراسی‌های اداری در مسیر کارهای خیر، کمتر و کمتر شود چون همین بوروکراسی‌ها یکی از عوامل عدم رغبت به کارهای خیر و عامالمنفعه است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع بهداشت و سلامت علی‌رغم همه تلاش‌ها هنوز با چالش‌های زیادی مواجه هستیم و در بحث سلامت هنوز بخش‌هایی وجود دارد که مردم معترض هستند و خواسته‌های برحقی در این مسائل دارند.

بنیادی تأکید کرد: خدمت کردن به مردم حق آن‌هاست و نباید به خاطر برآورده کردن حق مردم بر سر آن‌ها منت گذاشت.

نماینده کاشمر افزود: امیدواریم رتبه اولی که مجمع خیرین سلامت کاشمر دارد همچنان ادامه داشته باشد و باید اذعان کنیم که هر مجموعه‌ای موفق شده است حتما یک مدیر خوب داشته است به ویژه در بحث خیرین و نیکوکاران این موضوع اهمیت بیشتری دارد چرا که جمع‌آوری پول مردم و اعتمادسازی در بین مردم کار بسیار سختی است و این نشان می‌دهد مدیریت مجمع خیرین سلامت کاشمر مورد اعتماد و وثوق مردم بوده‌اند؛ لذا شایسته است از دکتر میرجردوی که مدیریت این مجمع را بر عهده دارد قدردانی کنیم.
بنیادی پایان گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، کشور بیش از پیش رو به آبادنی و سلامت و شادابی برود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم داوطلب کار خیر شوید