همایش تجلیل از بانوان خیر سلامت در یاسوج برگزار می شود

 

 

رئیس شورای مشارکت زنان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مجمع خیرین سلامت استان به پاس نیک اندیشی بانوان خیر در عرصه سلامت استان ، اسفند ماه ۹۶ همایشی برگزار می نماید.


 

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور ، زینب قربانی  اظهار کرد: در این راستا از کلیه صاحب نظران ، اصحاب رسانه ، عکاسان و خیرخواهان حوزه بهداشت و درمان دعوت بعمل می آید تا پیشنهادات خود را حداکثر ظرف مدت یک هفته برای تجلیل شایسته از این نیک اندیشان ارائه نمایند.

رئیس شورای مشارکت زنان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه و نقش بسیار موثر این شورا در سلامت، گفت: شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان از سال گذشته با حضور تعدادی از بانوان نیکوکار و علاقمند به مشارکت مردمی، فعالیت خود را آغاز کرده است و در راستای اهداف مورد نظر که بیشتر در زمینه آموزش ، پیشگیری و غربالگری ، اشاعه فرهنگ خودمراقبتی ، کمک به بیماران نیازمند و ترغیب نیکوکاران به ساخت ، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی است به نتایج مطلوبی رسیده اند.

قربانی خاطر نشان کرد : علاقمندان به فعالیت در این شورا می‌توانند برای نام نویسی و مساعدت به مجمع خیرین سلامت در سطح استان ( شهرستان‌ها و بخش ها ) با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۳۴۳۸۷۱۰ و ٩١٧٢٨٠٨٠٣٤و۰۷۴۳۳۳۳۷۹۴۸ تماس بگیرند تا زمینه فعالیت آن‌ها فراهم شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *