محمدرضا حکیمیان

مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت طبس از خرید هشت تخت مراقبت‌های ویژه برای بخش دیالیز بیمارستان طبس خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور ،محمدرضا حکیمیان اظهارداشت:  با کمک ۴۲۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت شهرستان، هشت عدد تخت مراقبتهای ویژه برای بخش دیالیز بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس، تهیه و در بخش دیالیز راه اندازی و به بهره برداری رسید.

 وی افزود: بخش عمده ای از هزینه خرید این تخت ها توسط خیر نیکوکار طبسی مقیم تهران و بقیه توسط مجمع از محل کمک سایر خیران تامین شده است.

حکیمیان با بیان اینکه این تخت ها در بخش‌های ویژه کاربرد دارد گفت: بیماران با کمک این تخت ها در وضعیت دلخواه قرار می گیرند و کادر درمانی می توانند به راحتی و سرعت زیاد بیمار را در وضعیت مورد نیاز قرار داده و در نتیجه عوارض حین دیالیز به حداقل می رسد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تغییر ارتفاع تخت، انتقال بیماران به سهولت انجام می شود و مقداری از درد و رنج بیمارانی که هفته ای سه نوبت جهت دیالیز مراجعه می کنند کاسته می شود.

مدیراجرایی مجمع خیرین سلامت طبس بیان داشت: با توجه به نقش موثر مشارکت خیرین در رفع نیازهای تجهیزاتی بخش های مختلف بیمارستان، خواستار همکاری تمامی خیرین هستیم.

حکیمیان اظهار کرد: شهروندان می توانند کمک های خود را به شماره حساب کوتاه مدت ۷۵۵۷۳۵۳۰۱ یا شماره کارت۱۳۹۲_۹۹۵۱_۷۰۱۱_۶۰۳۷ نزد بانک کشاورزی طبس واریز کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *