با رای اعضای هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان خمین علی محمد حاتمی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، مجمع عمومی انتخاب هئیت مدیره شهرستان خمین صبح امروز با حضور اکثریت اعضا وحجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان خمین،غنیان معاون امورهماهنگی و استانهای مجمع خیرین سلامت کشور وطباطبایی معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت، ساداتی فرماندار شهرستان خمین و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان  برگزار شد.

در این  مجمع غنیان معاون هماهنگی و اموراستان‌های مجمع خیرین سلامت کشور با ابلاغ سلام دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: امیدواریم هرکدام از دوستانی که  انتخاب می شوند منشا خیربرای شهرستان ولایتمدار خمین شوند.

وی با اشاره به تلاش خیرین سلامت در ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی بیان کرد: ظرفیت‌های خیرین سلامت باید برای افزایش فضای بهداشتی و درمانی مخصوصا در مناطق کم برخوردار به کارگیری شود.
در این مراسم علی محمد حاتمی با رای اثریت اعض به عنوان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خمین انتخاب شد.

علی محمد حاتمی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور با تشکر از اعتماد هئیت مدیره  مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: شهرستان خمین یکی از شهرستانهای پیشرو در کمک خیرین به حوزه سلامت است.
وی افزود: این مجمع از ابتدای تاسیس تاکنون موفق به جذب مشارکت 15 میلیارد تومانی از خیرین شده است که در بخش های مختلف درمانی هزینه شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خمین بیان کرد:مردم خمین مردمی ولایتمدار و خیر هستند که امیدواریم بتوانیم با کمک انها گام های مهمی در حوزه بهداشت و درمان برداریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *